• apsolut

Njuter du när en fluga går omkring på din kropp?

Nå?
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Njuter du när en fluga går omkring på din kropp?
  • Emilia82

Nej fyy vad obehagligt, hatar flugor (eller inte om de är ute o låter mig va/sova ifred, de surrar o går på en, usch) :)

• Selaine

Nej. Gör du? Förmodligen.

• apsolut

Jag gjorde när jag var liten. Men nu är jag lite mer äckelmagad, så nej . Kom bara att tänka på det när jag läste fluga och baciller

• Themis

Nej, jag tänker tyvärr bara på att en landning = tio miljoner inte så fräscha bakterier från döda djur och koblajor på min kropp.

If I'm reasonably nice, assume that you're reasonably intelligent. (Most of the time)
  • apsolut

Haha mmmm vandrande bakteriebomb 

• DenNamnbitne

Intressant tanke att det skulle vara skönt; jag tycker mest att det är exceptionellt irriterande! 

• Anwen

Nej, det är störigt irriterande och kittlar! Snarare därför än pga äckligheten...

• SHAKAWKAW

Ja, det gör jag faktiskt. Jag älskar att bli kittlad på armarna, och då passar det perfekt när en liten vilsen fluga bestämmer sig för att spatsera runt frivilligt. Även fast de små liven är ganska äckliga.

• Insatt

Den där stackaren ser lite benlös ut. 
    Nej jag njuter inte av det, gillar inte insekter. 

• KaneL7

Nej, jag njuter inte av det, men jag tycker inte det är äckligt heller!

• Khaleesi

Ja, jag kan göra det om jag är på humör och fokuserar på flugan. Däremot är det sanslöst irriterande om de vill gå på mig när jag ska sova.

Dagens språktips - DE kan bytas ut mot VI, och DEM kan bytas ut mot OSS. Lycka till!
  • Apopan
    DenNamnbitne skrev 2012-02-12 22:28:17 följande:
    Intressant tanke att det skulle vara skönt; jag tycker mest att det är exceptionellt irriterande! 
    Medhåll. :)
Svar på tråden Njuter du när en fluga går omkring på din kropp?