Snälla hjälp mig att klura ut detta..
Jag vill så otroligt gärna bli gravid. Har vela det ett bra tag nu. Men jag fick veta i somras att jag har PCO. Så jag har svårt att bli med barn. Då jag inte får någon ägglossning. Eller väldigt sällan.
Jag blir skengravid i stort sett hela tiden då jag önskar och hoppas så mycket på att jag ska bli det. Men jag blir så otroligt besviken varje gång jag tar ett test och det visar negativt.
Jag hade min första ägglossning förra veckan. (trodde jag)
Då hade jag och min sambo sex. Någon dag innan, samma dag som ägglossningen och någon dag efter. Så jag hoppades verkligen att det tagit denna gång.
Jag har haft symptom som ömma bröst, dom är extremt ömma i bland. Är trött. Molvärk i stort sett hela tiden. Mår illa med. Har haft enorma humörsvängningar (vilket kan bero på cystorna/PCO)
Tog ett gravtest för tre dagar sen. Men det visade negativt. Men det kan ju vara för tidigt för att se.
Men nu har symptomen börjat avta. Men "Mensvärken" har hållt i sig och under dagen idag så har jag haft mycket flytningar. Vattniga.
Så skulle vi till min sambos föräldrar och äta i kväll. Och eftersom att jag hade såna flytningar så valde jag att ta på mig ett trosskydd för att kunna känna mig lite fräschare.
När jag gick på toa där efter maten så hade jag fått en liten liten blod-aktig flytning. Så jag tänkte att nu kommer mensen. Men det har inte kommit nå mer.
Sen när jag nyss gick på toaletten hemma så gled tappret jätte lätt och det var en genomskinlig flytning, ganska mycket. Som låg som ett lager på pappret.
Så tog jag på det och då bildades det en jätte lång tråd.
Är det ägglossning? Kan man få ägglossning så ofta?
Nu får ni gärna ta och diskutera lite med mig. Jag fattar nämligen ingenting just nu.. :/