pojkvän i sorg
Jag känner att jag måste skriva av mig..
Min pojkväns pappa dog nu i veckan.. jag var hos honom när han fick beskedet.
Hans pappa hade varit sjuk väldigt länge och då alla in såg att det bara rörde sig av timmar, och min kille inte kunde ta sig till sin pappa pg.a. psyket och dålig trafik förbindelser från honon till dagen där på. Så valde jag att skita i skolan för att åka till honom ist så ifall det skulle gå så långt som det gick, behövde han inte vara själv.
Sen under natten vaknade jag av en helt förstörd kille bredvid mig... han hade fått dödsbudet. Har aldrig sett honom så förstörd och hjälplös innan...
Dagen där på följde jag med honom nästa hela vägen hem till han mor..
Jag kände inte hans pappa så väl men vi hade ändå en rätt bra kontakt,, Jag har varit med om döds besked innan och allt vad det rör sig om ALDRIG reagerat så här.. Jag har gråtit och gråtit och gråtit hela tiden sen jag lämnade min kille. Jag är så ledsen för hans skull, hans mamma, hans bror och hans barn,, för alla skull och själv klart hans fars död.
Jag önskar så att jag kunde göra ngt för att ge Min pojkvän ngt. Nån hjälp.. känner mig o tillräklig och som en dålig person som inte kan hjälpa honom eftersom jag inte vet hur.. =/
vet inte rikigt vad jag vill få ut av den här tråden.. kände bara att jag måste få skriva av mig nånstans.