• mrlind

Alla som vill följa en mans perspektiv på ofrivillig barnlöshet.

Börjar bli så sjuuukt frusterrad på det här. 

Har i dag starat en blogg för reflektion, tankar och funderingar ur en killes perspektiv. Finns galet många tjejer/kvinnor som uttrycker sig, få män.

Sprid den till era män, manliga polare eller andra i samma situation!

http://kommerjagblifarsa.blogspot.com/

Bye bye! 

Jonas

• Svar på tråden Alla som vill följa en mans perspektiv på ofrivillig barnlöshet.
  • melea

Här har du en följare! Håller tummarna för er!

• GakkenLive

Hoppas på all lycka för er. 
    Att många män kanske skriver är kanske som i min situation.
    Min sambo har två barn sedan tidigare o är ärligt inte så ledsen som mig, då det är jag som tekniskt sett är den som är barnlös.
    Hade iofs varit skönt o veta om det är som jag skrev som i ovanstående...O ja, jag vet han borde vara mer engagerad kanske o stöttande. Men JAG har skitsvårt o prata om det, med honom , o allt blir bara fel.

Men jag hoppas verkligen för era tre kommande försök,må det vara ett litet mirakel där. Kram. 

• Grip

Här är en till som tänkte följa! Jag försökte lämna en kommentar men det fick jag inte utan att ha en google-konto eller liknande.
    Lycka till!

• germany

En till följare, eller rättar sagt ska se till att min man kan kika in här och på din blogg.
    Lycka till! {#emotions_dlg.flower}

• tolose

Jag har läst din blogg ett tag, men inte kunnat kommentera, då jag inte har något av kontona som krävs. Men jag tycker du skriver så himla fint och bra! Och grattis till knyttet, hoppas innerligt att det håller sig för er! lycka till! {#emotions_dlg.flower}

• Grip

Ja, visst är det dumt att man inte kan kommentera?!

• tolose

GRATTIS! Kikade in på din blogg igen häromdagen och såg att knyttet kommit till världen! Underbart! Njut ordentligt, ni har väntat länge och där är er belöning! Baby

• Tinac

Grattis!
    Och tack för din blogg!
    Har saknat en mans perspektiv på hela denna cirkus, skall tipsa min karl om din sida!!

Svar på tråden Alla som vill följa en mans perspektiv på ofrivillig barnlöshet.