• Mira88

Har precis börjat med Primolut-nor för att därefter börja med första kuren Pergotime. Någon fler som ligger ungefär lika till i vägen mot ett plus? Haka på vettja!

Finns det några fler som känner att det vore skönt att följas åt på vägen mot ett plus? 

Jag är en 24-åring med PCO som för två år sedan startade bebisverkstaden tillsammans med en älskad sambo. Dock har det inte gett de resultat vi önskat och i oktober gjordes det en utredning där de konstaterade som så många andra ggr att jag har PCO samt att sambons simmare var av utmärkt kvalle.

Nu har vi fått piller utskrivna och jag tog första Pimolut-nor tab i morse. Dessa ska jag äta i 10 dagar och sen invänta mens. På blödningsdag 5 börjar jag med Pergotime och sedan hoppas vi på det bästa!

Nå? Finns det någon/några där ute som ligger lika till? Eller någon som bara vill haka på för att få ventilera och/eller dela med sig av sina erfarenheter? Berätta gärna om din resa så följs vi åt Glad

2012 är perfekta året för ett +. Jag känner det på mig!
  • Svar på tråden Har precis börjat med Primolut-nor för att därefter börja med första kuren Pergotime. Någon fler som ligger ungefär lika till i vägen mot ett plus? Haka på vettja!
  • Malphie

Hej!

Jag finns Glad 

Ska börja på Primolut den 22 feb. Hur går det för er? Har du haft några biverkningar av tabletterna? 

• Laugh

Hejsan!

Jag åt sista tabetten av Primolut igår. Så nu inväntar jag mensen och förhoppningsvis så kommer ägglossningen sen. Då blir det att försöka pricka in och hoppas på att det tar sig :) 

• Malphie
    Laugh skrev 2012-03-01 13:26:32 följande:
    Hejsan!

Jag åt sista tabetten av Primolut igår. Så nu inväntar jag mensen och förhoppningsvis så kommer ägglossningen sen. Då blir det att försöka pricka in och hoppas på att det tar sig :) 
    Tyvärr händer det inte så mycket i denna tråd, välkommen till 

www.familjeliv.se/Forum-7-133/m63535621.html
Svar på tråden Har precis börjat med Primolut-nor för att därefter börja med första kuren Pergotime. Någon fler som ligger ungefär lika till i vägen mot ett plus? Haka på vettja!