• Anonym (Undrar)

Lyxfällan. Hur gick det sen?

Hur har det fått för er som varit med i Lyxfällan? Eller kanske ni känner nån som varit med?

Vet att det funnits liknande trådar förr, men dela gärna med er igen.

Har det fungerat för er? Eller hamnade ni i samma sits igen?        

• Svar på tråden Lyxfällan. Hur gick det sen?
  • upponerw

Åh det har jag ofta funderat på !

• Bianca25

Ett uppföljningsprogram hade ju varit intressant. Hjälpte det för stunden eller var lösningarna mer varaktiga?

• Anonym (Undrar)
    upponerw skrev 2012-02-06 16:45:39 följande:
    Åh det har jag ofta funderat på !

Det hade varit så intressant att veta. Det enda jag vet var ett par för några år sedan som bodde utanför "min" stad. De bodde i ett hus och fick hjälp av Lyxfällan så de kunde bo kvar, men bara nåt år senare vet jag att de flyttade och killen gick på stan och drack öl mitt på dagen och hade barnen i släptåg. Det såg inte bra ut. Hörde av en av hans arbetskompisar att han hade misskött jobbet som Lyxfällan hade fixat till honom så han var arbetslös igen.
  • Anonym (Undrar)
    Bianca25 skrev 2012-02-06 17:27:11 följande:
    Ett uppföljningsprogram hade ju varit intressant. Hjälpte det för stunden eller var lösningarna mer varaktiga?

Ja att komma tillbaka efter en månad ger ju inte så mycket. De flesta kan sköta sig i en månad. Att se efter ett halvår eller ett år hade varit mer intressant.
  • Anonym (Undrar)
    Houdini skrev 2012-02-06 18:20:15 följande:
    Titta på tv3 hemsida där finns lite om några som varit med

Ok, tack ska kolla där. Men visst hade det varit kul om de haft några uppföljningsprogram på tv.
Svar på tråden Lyxfällan. Hur gick det sen?