• MYCHILD2007

Glasögon utan styrka.. Vart`?

Jag tycker det är så snyggt med glasögon.
    Jag har dock inga synfel så jag behöver inga.

Men jag skulle vilja köpa ett par utan styrka. Som en accessoar.

Vet någon vart man kan finna utbud och hur mycket det kan tänkas kosta?

• Svar på tråden Glasögon utan styrka.. Vart`?
  • Hejhoppsan

Jag tror att vilken optiker som helst kan ordna detta. Vad det kostar beror på bågarna, märkesbågar kan kosta ganska många tusenlappar.

• MYCHILD2007
    Meus Veritas skrev 2012-02-05 09:06:02 följande:
    Det är väl bara gå till en optiker,
    Jag tänkte mig snarare på hm eller dylikt :P för ca 70 kr. Vill ej ha märkesbågar. Bara nått snyggt att ha som en accessoar nån gång då och då.
  • Wicked113

Tror bara det är optiker som säljer bågar... Jag kan ha helt fel dock :P Har aldrig sett det någon annanstans... På vissa bensinmackar och sånt finns det ju läsglasögon att köpa, men de har som sagt lite styrka i glasen.

• Linda1976

H&M, Gina Tricot osv har ibland brillor med vita glas... Men det är ju knappast nån kvalitet....Och inte nån antireflex heller.

Varför vill du inte ha märkesbågar? Ska du ha antireflex på så måste du ändå köpa optiska glas.

nailorama.blogspot.com/ -ytligt intressant färgglatt
  • MYCHILD2007
    Linda1976 skrev 2012-02-05 09:39:17 följande:
    H&M, Gina Tricot osv har ibland brillor med vita glas... Men det är ju knappast nån kvalitet....Och inte nån antireflex heller.

Varför vill du inte ha märkesbågar? Ska du ha antireflex på så måste du ändå köpa optiska glas.
    För jag vet inte hur dyrt det kan bli :/ har inte så jätte mycket pengar att lägga ut.
  • matte65

Om du söker billiga glasögon utan styrka.. Sök på ebay international sök på clear glasses.
    Har själv köpt där till mina barn. Köpte Från HongKong utan problem. kvalliten helt ok med tanke på priset

Svar på tråden Glasögon utan styrka.. Vart`?