vilken tid går du och lägger dig?
:) när brukar ni gå och lägga er för natten?
Innan jag fick barn så gick jag och la mig alltid runt 22.00 men nu somnar jag runt 00.30
:) när brukar ni gå och lägga er för natten?
Innan jag fick barn så gick jag och la mig alltid runt 22.00 men nu somnar jag runt 00.30
Jag går alltid och lägger mig någon gång mellan 03-09.
men jag jobbar natt så även när jag är ledig så blir dygnet felvänt :) Och än så länge finns det inga barn i bilden, men om åtta månader så ändras nog rutinen :)
Lägger mig runt 23 men somnar vid 01-03
Jag fick fel! Misstänker att du avsåg att göra en omröstning snarare än quiz för jag är rätt övertygad om att jag inte har fel i denna fråga!
Lägger mig runt ett.
huh ursäkta, men hur funkar denna quiz, hur kan den veta att ditt svar är fel? förlåt en okunnig jag själv går alltid och lägger mej fel, för jag är trött, men inte min kropp=(
Lägger mig vid 00-01 men somnar inte innan 03-05 på morgonen :( Höggravid och sömnlös. Vaknar vid 08-09 på morgonen också och är äckligt trött men kan inte somna om. Vilar på dagen mellan 14-17 drygt och så håller det på ...
aha! tack colisa! hm jag brukar oxå somna runt halv 4-halv fem, sedan sover jag så länge jag får=(
Somnar kl 9-12 på morgonen och vaknar kl14-17. Får jag minst 5 timmars sömn är jag tacksam. Är gravid och har sovit dåligt sedan 3:e månaden. Ibland är jag vaken i 28 timmar innan jag lyckas sova. Väcks av minsta lilla ljud och sen kan jag inte somna om. Förstår nu varför sömnbrist används som tortyr inom militären. Har beräknad födsel om en månad och ser fram emot tiden efter, då jag hoppas att sömnen blir bättre än vad den är nu. Hellre sova 3h i intervaller än 4-5 timmar per natt 7 dagar i veckan flera månader i sträck. Eller vara vaken i över 24 h och inte kunna sova och när man somnat så vaknar man efter några timmar och kan sen inte somna om. Sömnproblemetbörjade den 8 sept, den ödesdigra dagen då jag plötsligt fick dålig sömn inte kunnat sova som jag brukat och sen accelererade sömnproblemet. Sömntabletter mm har inte kunnat hjälpa heller. Grrrrr...Har inte hört en enda kvinna ha samma problem under graviditeten.
Åh nej, jag svarade fel
Jag brukar gå och lägga mig vid 23-tiden och sen kollar jag på tv en liten stund ifrån sängen innan jag slocknar.
Ett quiz? Då kan man alltså svara fel?
Ja jag var lite trött inatt när jag gjorde denna tråd därför blev det av misstag en quiz, men jag gjorde om tråden till en omröstningstråd ;) -----> www.familjeliv.se/Forum-24-429/m63341606.html