• Magnelia

Nya vänner i Göteborgstrakten

HEJ!

Jag är 44 år med världens goaste son på 4 och jag söker nya vänner i och runt om Göteborg. Vi bor i Kungsbacka.

Är ensamstående och det finns ingen pappa närvarande i vårt liv. Jag har vänner men de flesta lever tillsammans med någon, så när helgen kommer skulle vi vilja ha fler mammor med barn att träffa.
    Så, jag längtar efter fler goa vänner i liknande situation som jag/vi. Vi kan träffas med barnen och hitta på roliga saker, kanske resa tillsammans, stötta varandra.

Hoppas!
    Hej från Magnelia

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-18 22:54
    Hej igen!

Tack för era svar Ni som fortfarande är intresserade av att träffas kan väl skriva igen, så kan vi kanske få till en träff!

Magnelia
  • Svar på tråden Nya vänner i Göteborgstrakten
  • Casper 4
    Hej!  Glad
    Singelpappa med två pojkar som bor med mig varannan vecka. jag hittar gärna på nått kul om nån har lust..... Drömmer 
  • minnam11

HEj, jag hittar gärna på saker på helgen om jag kvalar in på denna grupp? Min son fyller 5 i april. Vi är ofta ensamma på helgen då min make jobbar mycket oregelbundet. Vi bor i västra Göteborg, men är rörliga Ha det gott Glad

• Princess 78

Jag har en son på snart 5 och en på snart 2. Vi bor i Kungsbacka och håller på att separera. Träffas gärna och leker/fikar.

Svar på tråden Nya vänner i Göteborgstrakten