• Anonym (Förvirrad)

Det finns inga kvinnliga flator!

En terapeut sa till mig att jag inte kan vara homosexuell eftersom jag inte ser ut som en. Jag bad henne förtydliga sitt påstående och hon sa att eftersom jag inte har en manlig stil så kan jag inte vara gay.
    Hon menar också att för att vara homosexuell så måste man ha vetat om sin läggning ända från barnsben.

Eftersom jag nu vid 32 års ålder blivit förälskad i en kvinna så tolkar hon mina känslor som en längtan efter ömhet och vänskap, trots att jag försökt förklara att jag varit mer attraherad av kvinnor än män sedan 18 års ålder och att jag aldrig varit så här kär förut.

Vad säger ni homosexuella om detta:
    * Finns det kvinnliga flator och manliga bögar?
    * Kan man upptäcka sin homosexualitet i vuxen ålder efter att tidigare ha levt som heterosexuell?

• Svar på tråden Det finns inga kvinnliga flator!
  • Titrania

Ursäkta, men vad fan är det för en terapeut?! Klart som fan att det finns kvinnliga flator och manliga bögar! ><

• Queenie70

Haha. Var hittade du denna terapeut?? I ett cornflakespaket?

• Anonym (...)

Jag tror man kan bli kär i vem som helst när som helst hur som helst.

• Anonym (...)
    Queenie70 skrev 2012-01-31 20:13:51 följande:
    Haha. Var hittade du denna terapeut?? I ett cornflakespaket?

Undrar densamma?? Haha
  • Antikvarien

Hon har noll koll...

• Schna

Haha, vilken blåst terapeut!

• Anonym (Förvirrad)

Jag har ju funderat en hel del på det här och på vad det är för en terapeut egentligen.
    Oavsett vilken "psykologisk" förklaring det nu kan finnas till min eventuella homosexualitet så är det väl ändå mina känslor som avgör om jag vill vara med en man eller en kvinna.

• Queenie70
    Anonym (...) skrev 2012-01-31 20:18:07 följande:
    Jag tror man kan bli kär i vem som helst när som helst hur som helst.
    Det beror väl iof. på vilken läggning man har.....?
  • Queenie70
    Anonym (Förvirrad) skrev 2012-01-31 20:26:02 följande:
    Jag har ju funderat en hel del på det här och på vad det är för en terapeut egentligen.
    Oavsett vilken "psykologisk" förklaring det nu kan finnas till min eventuella homosexualitet så är det väl ändå mina känslor som avgör om jag vill vara med en man eller en kvinna.
    Absolut INTE! Det beror på om du har läppstift eller inte fattaruväl
Svar på tråden Det finns inga kvinnliga flator!