• xena001

Träffa folk i Gävle trakten

Hej. Jag startade en tråd för ett tagsen men fick knappt någon respons. 
    Jag är 21 år gammal och har en dotter på 3 månader. Flyttade till Gävle i somras men känner knappt några här. Dom få jag lärt känna har inte barn eller planerat att skaffa det snart heller vilket gör att vi är på helt olika plan i livet.

Jag skulle behöva någon att dela erfarenheter med, prata med, kanske ta en fika och bara umgås.
    Då min familj bor nästan 80 mil härifrån känner man sig enormt ensam.

Hoppas på att få kontakt med någon som planerar att skaffa barn, är gravid eller har barn som vill prata och kanske umgås.

Glad

• Svar på tråden Träffa folk i Gävle trakten
  • Helene 907

Hej! Jag bor i skutskär( 3mil utanför gävle) är 22 år, och är gravid med nr 2 med bf den 28/8-12:)

• xena001
    Helene 907 skrev 2012-01-24 10:31:42 följande:
    Hej! Jag bor i skutskär( 3mil utanför gävle) är 22 år, och är gravid med nr 2 med bf den 28/8-12:)
    okej så trevligt :) Jag har precis plussat igen så beräknar få nr 2 i början av november, kommer bara skilja 1 år och 3 veckor mellan mima :)
  • Yiskah

Jag bor i Gävle, är 22 år och har en son på åtta månader :)

• xena001
    Yiskah skrev 2012-04-09 16:03:17 följande:
    Jag bor i Gävle, är 22 år och har en son på åtta månader :)
    Oj, jag hade helt missat att du hade skrivit här. Min dotter är 8 månader nu! 
    Jag känner som sagt inga här så hade ju varit jätteroligt att lära känna någon att umgås med på dagarna.
    Vart i gävle bor du? =)
    / Emma  
  • Yiskah

Ingen fara :) Vi bor på Brynäs! Vår son är 10 månader nu. Jag ska vara föräldraledig fram till augusti och umgås gärna med fler barn dagtid fram till dess :)

• xena001

okej, vi bor i bomhus. Men det är ju inte vidare långt emellan! 
    vi hade ju kanske kunnat ta en promenad eller något någon dag. det börjar ju bli ganska härligt sommarväder här uppe nu  Skrattande

• Yiskah

Ja, absolut! Finns du även någon annanstans än här? Facebook? Någon blogg? :)

• Yiskah

Oj, men Gud... Den här tråden har helt fallit i glömska! Loggar inte in särskilt ofta på FamiljeLiv. Sårri... :/

Om du fortfarande är intresserad så nås jag lättast på Facebook (Jessica Ullström) eller via min blogg (barnkammaren.wordpress.com)! :)

Svar på tråden Träffa folk i Gävle trakten