Föräldraledig i Stockholm?
Jag är en 35 årig tjej som är föräldraledig och gärna skulle vilja lära känna andra som också är det för trivsamt umgänge tex på cafeer på dagarna.
Maila till : [email protected]
Jag är en 35 årig tjej som är föräldraledig och gärna skulle vilja lära känna andra som också är det för trivsamt umgänge tex på cafeer på dagarna.
Maila till : [email protected]
Hej! I vilket område bor du? Jag är hemma med 4månaders i Vasastan:)
Östermalm så grannar maila jättegärna för mera kontakt! vore kul att ses!
Jag söker också sällskap...bor dock i Liljeholmen.. Har varit mammaledig sedan 11 september då min son föddes.. och det är väldigt ensamt...jag är 33 år..:))
Jo det blir ju så när ingen man känner är mammaledig. Jag tänker speciellt sen när det börjar bli vår och man inte vill sitta inne hela dagarna! Jag är 31, bor på Valhallavägen och har en tjej på 4månader:)
Har du någon mammagrupp<? Den jag hamnade i var rätt seg..jag är rätt pratglad och spontan och när ingen sa nåt på första träffen så babblade jag på..:) Kanske skrämde dem..haha.. Vi har sagt att vi ska träffas men det händer liksom inget.. Så man stirrar in i väggen här hemma typ..men jag går ändå ut på äventyr med min son varje dag...men som sagt, det är ju roligt om man hittar nån att göra det med..
Hej,
jag har en pojke på snart och väntar min andra på min 31-årsdag i mitten av april. Vill jättegärna hitta mammor och pappor att umgås med! Har ni styrt upp nåt redan? Hur kan jag ansluta? :)