Britax Hi Way
Är det någon som vet vad skillnaden mellan Brtax Hi Way och Britax hi way II är? eller är det ngn skillnad?
Är det någon som vet vad skillnaden mellan Brtax Hi Way och Britax hi way II är? eller är det ngn skillnad?
Hi-way II har ett bättre stödben. Det är enda skillnaden. Men i praktiken betyder det att Hi-way II blev plusgodkänd till 25 kg då Hi-way I var plusgodkänd till 18 kg och att man numera kan ha sin Hi-way II också i bilar med höga säten och där som kardanaxeln kommer högt uppe i mitten bak. Så Hi-way II passar i typ alla bilar och klarar högre belastning.
Det är skillnaden.
ok va bra tack så jätte mycket för svaret!
Kan man ha någon av dom i framsätet?
Hi-way kan ibland bli litet hög så den skymmer sidospegeln. Det kan kanske fixas med en extraspegel som man fäster på den befintliga spegeln. En sådan kostar några tior.
HIway II är en toppenstol. Har dem till mina tvillingar. Finns på Jollyroom.se nu till reapris 1995 kr. Fri frakt dessutom.
Hej.
Var inne på babyproffsen i förra veckan. Tänkte kolla highway II i verkligheten. Tydligen sa dom att den utgått och ersatts av hum.. Maxiway eller något. Någon som vet skillnaden där på de 2? Funderar starkt på att beställa highway på nätet... Mest fundersam på varför den utgått?
Highway.. *Doh* Ja ni fattade vad jag menade hoppas jag. :P