• Sesso1

    Kan inte nattas av mamma!

    Någon annan där ute som har samma "bekymmer" som vi har... Bekymmer och bekymmer men jag vill ju så gärna natta vår dotter men hon accepterar det INTE! Det är bara pappa som duger! Hon är 16 månader och vrålskriker så fort jag försöker natta. Vi har ändå sedan hon var liten legat bredvid henne i vår säng och när hon sen somnat lägger vi över henne. Det har alltid funkat för oss och funkar hur bra som helst fortfarande... MED PAPPA! Men som sagt...ibland vill ju även jag natta. 

    Någon annan i samma sits? 

  • Svar på tråden Kan inte nattas av mamma!
  • Philippa

    Har ni provat att pappa förvinner hemifrån när hon ska nattas så hon blir tvungen att nattas av dig?

  • Krake

    Min son vill inte heller nattas av mig när pappan är hemma. Är han borta går det dock bra.


    Moster, inte monster.
  • burtok

    skulle kunna tänka mig att det är en fas... vi hade det så med vår dotter.. kommer ej ihåg älder nu (hon är nästan 6 år nu) men jag vet att JAG tyckte det var jätte jätte jobbigt att inte kunna natta mitt barn men det gick över... som nån ovan skrev... försök med att pappa inte är hemma vid nattning...

  • Anonym (Anonym)

    Hej 
    jag är i samma sits 
    hur går det för dig nu ? Undrar när du skrev detta om det har blivit ändring 
    / ledsen mamma

  • Anonym (biologen)

    Det är inte så enkelt att du använder någon parfym eller något annat parfymerat som har en lukt barnet hatar?

    Jag har hjälpt flera fäder som inte var accepterade av sina bebisar genom att de bara slutade med att stinka rakvatten i himlens sky.

  • Anonym (l)
    Sesso1 skrev 2012-01-22 19:44:36 följande:
    Kan inte nattas av mamma!

    Någon annan där ute som har samma "bekymmer" som vi har... Bekymmer och bekymmer men jag vill ju så gärna natta vår dotter men hon accepterar det INTE! Det är bara pappa som duger! Hon är 16 månader och vrålskriker så fort jag försöker natta. Vi har ändå sedan hon var liten legat bredvid henne i vår säng och när hon sen somnat lägger vi över henne. Det har alltid funkat för oss och funkar hur bra som helst fortfarande... MED PAPPA! Men som sagt...ibland vill ju även jag natta. 

    Någon annan i samma sits? 


    Anonym (Anonym) skrev 2024-07-05 20:40:49 följande:

    Hej 
    jag är i samma sits 
    hur går det för dig nu ? Undrar när du skrev detta om det har blivit ändring 
    / ledsen mamma



    Vi får hoppas
Svar på tråden Kan inte nattas av mamma!