• Sophia76

Mamma i Köpenhamn?

Hej!

Flytttar 1 mars till Köpenhamnområdet då min man fått jobb där. Vi flyttar med våra 2 pojkar, 4år och 2 månader gamla.

Jag vill jättegärna lära känna andra mammor som också beräknar vara föräldrarledig under 2012. Nationalitet spelar ingen roll.

Hör gärna av er!

• Svar på tråden Mamma i Köpenhamn?
  • Mizo01

Hej, jag bor i Köpenhamn och fick en dotter 12December. Kommer gå hemma tills slutet av September. Har du flyttat hit ännu?skriv gärna till mig. Hade gärna mött andra svenskar som går hemma.

• kaffe med mjölk

Hær ær en till! Jag bor i Gentofte. Har en dotter på 3,5 och en tjej till på 6 veckor. Kommer gå hemma hela 2012. Får gærna kontakt till er bægge

• Sophia76

Hej! Kul att du skrev! Har din dotter fått plats på förskola ännu här? Min 4-åring lär få vänta på sin så jag vill hemskt gärna hitta någon han kan leka med om så en liten stund :) Vi bor i Dragör.

• kaffe med mjölk

Dottern går i børnehave. Dragør ligger ju i andra sidan av kph men det kunde vara kul att ses. Hur ser din vardag ut? Gissar på ditt nick att vi ær lika gamla

• kaffe med mjölk

Jag kan såklart tá med døttra och leka æven om hon redan har børnehave. Och ni ska oxå vara vælkomna hit om ni har lust en dag

• stump

Hej! Är en nybliven mamma, nybliven köpenhamnsbo och nybliven medlem på familjeliv. Min dotter är tre veckor och vi vill gärna träffa andra föräldralediga.

• kaffe med mjölk

Hej, var bor du stump? Inne i byn eller utanfør? Jag ær som skrivit tidigare hemma med min 8 veckors och bor i gentofte. Har en tjej till på 3,5. Hon ær i børnehave en del av dagen.

• stump

vi bor vid Flintholms station i Vanlöse.

• kaffe med mjölk

Ok, har du lust att ses? Vi har bil så kan lætt førflyttas.

Svar på tråden Mamma i Köpenhamn?