• KaH

Vet inte hur jag ska känna:/

Hej! Är i vecka 5+4 om allt stämmer. Hade efter ägglossning lite blödningar, kanske nidis och en dags blödning samma dag som mensen vanligtvis börjar. Fick ett plus 5 dagar efter beräknad mens och befruktningen skulle enligt clear blue digital ha skett för 3+ alltså i vecka 5 ungefär. Detta var i söndags 15/1. Hade vita flytningar förra veckan och har haft stänk av bruna flytningar i början av denna vecka. Känner nog inga symtom, möjligtvis illamående som kanske beror på nervositet. Nu är jag orolig för om jag verkligen är gravid eller inte. Någon med liknande erfarenhet? Symtomfri förutom nidis efter ägglossning och flytningar V4 och V5.

• Svar på tråden Vet inte hur jag ska känna:/
  • Keeya

Alla graviditeter ter sig olika. Med första barnet hade jag inga symptom alls tills vecka 9 ungefär. Nu andra barnet har jag haft en mängd med olika symptom. Men som sagt många känner ingenting så oroa dig inte över det.

• KaH

Just ja symptom:) Svårt att vara lycklig när man inte känner något samtidigt som jag visserligen haft flytningar som jag i vanliga fall inte brukar ha. Vill göra ett nytt test men kanske bättre att försöka slappna av;)

• Keeya

Flytningar har man mycket under graviditeten :) lycka till med allt!

• smultronrosa

Hade inga känningar heller förutom att det kändes som att mensen skulle komma heeeela tiden i flera veckor, hade 'mensvärk' till och från under hela grav vilket iofs inte är konstigt med tanke på allt som händer därinne. Hade också mkt flytningar, även bruna i v 8 sorry för detaljerna, men det var ingen fara..

• KaH

Skönt att höra! Man får försöka få dagarna att gå på bästa sätt. Nu har jag iaf inte haft bruna på två dagar;)

• KaH

Skönt att höra! Man får försöka få dagarna att gå på bästa sätt. Nu har jag iaf inte haft bruna på två dagar;)

• Sötisa

Jag tror du får mer svar under rubriken gravid eller ev orolig för missfall. Detta är Adoptionsforumet.

Svar på tråden Vet inte hur jag ska känna:/