För mig och mina barn har det stämt väldigt bra. Min dotter ammade jag i 2 år och ungen är kärnfrisk! 9 år idag, haft 3 magsjukor och då kräks hon engång endast, knappt förkyld, en vårta som vi bråkar med nu är väl det som är på tapeten.
Min son kunde jag amma i 3 månader, sen fick han tänder. Grabben har mer åkommor än en 80 årig gubbe som kedjerökt hela sitt liv. Astma, allergier, magproblem och nu ska det utredas om han har fel i immunförsvaret. Av 365 dagar har han varit på dagis max 100! Hinner gå 3 dagar sen är han sjuk 3 veckor. han är 4 år i mars..
Min mamma kunde inte amma mig, jag är som min son, i princip sjuk jämt och har allergier och eksem. Mina två yngre systrar är ammade båda två och de har inte nått av det jag har!
Skulle jag få ett till barn så hade jag inte chansat, eftersom jag går på min egen erfarenhet så hade jag ammat mitt barn i 15 år om det så hade behövts för att ha ett barn som varit sjuk i princip sedan han var 3 månader är inte kul! Så hänger det på nått så litet som bröstmjölk så tycker jag inte det är något att ens fundera över.
Ts, drick en öl! Då ska du se att det sätter fart på mjölken.. Jag trodde det var skrock men jag provade när dottern var ett halvår ca och jag tror jag kunde konkurerat med Arla där ett tag!