• Northland

Föräldralediga i Björkekärr, Göteborg

Hej! Vi har precis flyttat till Björkekärr efter att ha bott på Hisingen. Någon i området som är föräldraledig och sugen på promenader och fika? Jag är 29 år och har en son som är 9 månader. Vi tycker om att vara ute (så länge det inte regnar och blåser).

• Svar på tråden Föräldralediga i Björkekärr, Göteborg
  • Anela B

Hej,
    Hittade ditt inlägg precis då jag själv hade tyckt att det hade varit skoj att gå ut på promenader med här i trakten. Jag är 27år, bor i Kålltorp och har en son på 13mån. Om du skulle vilja tag en promenad så hör av dig.
    Ha det så bra!
    /Anela

• Farfalla

=O Haha vad skoj! Jag skulle just skriva ett inlägg och söka efter fler åt mitt håll...

Vi bor i Björkekärr och har bott här i hmm.. 4½år :)

Jag har 2barn, en på jorden och en i himlen.
    Rasmus skulle ha varit över 4år.
    Och lillasyster Jolina är nyligen fyllda 2år!

Än så länge är gofia hemma med mig på dagarna så vi lär gärna känna fler i närområdet med barn :)

(Någon av er som varit på kyrkans rytmik? Kanske setts där isf!)

Vad sägs om en fika träff? :) 

Rasmus och Jolinas mamma.. <3
  • Anela B

Det har inte blivit av för vår del vad det gäller babyrytmiken. Fikaträff låter mysigt, jag är bortrest ju nu kommer hem förhoppningsvis i början på nästa vecka. Så under nästa vecka funkar det för vår del.

Fler som kan?;)

• Rekordelig

Hej!
    De är jag som börjat tråden men bytte användarnamn i.o.m.hackningen.
    Kul att ni hittade hit.

Farfalla skrev 2012-02-02 22:18:31 följande:
    =O Haha vad skoj! Jag skulle just skriva ett inlägg och söka efter fler åt mitt håll...

Vi bor i Björkekärr och har bott här i hmm.. 4½år :)

Jag har 2barn, en på jorden och en i himlen.
    Rasmus skulle ha varit över 4år.
    Och lillasyster Jolina är nyligen fyllda 2år!

Än så länge är gofia hemma med mig på dagarna så vi lär gärna känna fler i närområdet med barn :)

(Någon av er som varit på kyrkans rytmik? Kanske setts där isf!)

Vad sägs om en fika träff? :) 
    Var i Björkekärr bor du?
    Tråkigt med din son... Kan inte ens föreställa mig.

Jag har inte varit på babyrytmiken. Hade tänkt gå till kyrkans ÖF någon tisdag med hittills har det varit en del förkylningar.

Tar gärna en fikaträff men vi åker till mina föräldrar nästa vecka och är tillbaka den 14 feb. Ses gärna efter det om ni har lust.
  • Farfalla
    Rekordelig skrev 2012-02-03 09:59:25 följande:
    Hej!
    De är jag som börjat tråden men bytte användarnamn i.o.m.hackningen.
    Kul att ni hittade hit.

Var i Björkekärr bor du?
    Tråkigt med din son... Kan inte ens föreställa mig.

Jag har inte varit på babyrytmiken. Hade tänkt gå till kyrkans ÖF någon tisdag med hittills har det varit en del förkylningar.

Tar gärna en fikaträff men vi åker till mina föräldrar nästa vecka och är tillbaka den 14 feb. Ses gärna efter det om ni har lust.
    Ah :)

Bor nära kyrkan :) Vi går i regel varje tisdag på deras öf, dottern ääälskar det!

Vi får ordna en fikaträff när du är tillbaka! Det är ju ett stort fik på trätorget!  
  • Farfalla

Rekorderlig: var bor du förresten? :) Stabbegatan bor vi på!

• Gbgsmamma

Hej, Jag bor i Örgryte och har en tretton månaders tjej. Är inte föräldraledig på heltid längre men är hemma en del och tar gärna en promenad när det blir lite varmare (väldigtbistert ute nu).

Anela B skrev 2012-02-01 12:57:04 följande:
    Hej, Hittade ditt inlägg precis då jag själv hade tyckt att det hade varit skoj att gå ut på promenader med här i trakten. Jag är 27år, bor i Kålltorp och har en son på 13mån. Om du skulle vilja tag en promenad så hör av dig. Ha det så bra! /Anela

• Rekordelig

Ah då får vi försöka komma iväg till ÖF.

Vi bor på träkilsgatan.

• Anela B

Hej tjejer!
    Ska vi försöka komma överens om en dag då vi ska träffas. "Rekorderlig" är ju tillbaka först den 14 feb, så mitt förslag är någon av följande dagar 15, 16, eller 17feb. Fika, öppna förskolan eller promenad. Vilket som än funkar för er, vi är flexibla;)

/Anela

• Taaanja

Hejsan! 
    Har en son på 14 månader, som blir väldigt rastlös av att vara hemma. Själv är jag 24 år och hänger gärna med på promenad, fika eller ÖF.
    Ha det gott!
    /Tanja

Svar på tråden Föräldralediga i Björkekärr, Göteborg