• Anonym (Charlotte)

Omskuren

Funderar på att be min partner omskära sig :) Han är 32 och svensk. Var kan han göra det och vad kostar det? Tar det lång tid innan det ingreppet läkt ut?

• Svar på tråden Omskuren
  • Anonym

Försöka går alltid, men tror inte din partner tänker stympa sig för din skull. Flört

• Anonym (zäta)

Du kanske ska ta upp det med honom först och främst, han kanske inte ens vill? Om han inte vill, då behöver du ju inte veta dom andra frågorna. Annars finns det ju google med en hel del information bara man söker.

• Anonym (Kille30)

Vad är det som gör att du vill be honom om det?

Hygein eller utseende?
    Tror många inte vill göra ingrepp, det är ju som om en kille ber en tjej operera blygdläpparna.

Här är en blogg om en kille som gjort det
    http://swedecirc.blogspot.com/
     Ger kanske en liten uppfattning om hur lång tid det tar innan det är läkt...
    Sen beror ju resultat på om det görs en tight eller loose...och hur mycket skin han har från början.
    http://www.newforeskin.biz/CI/CIchart.htm

Kanske han har en nr 10? ;)

• Dannysp

Kostar ca 15.000:- 

Varför tänker du att din partner skulle behöva bli omskuren? 

• Anonym (Neeeej)

Neeeeej. Förhuden är fascinerande! Jag är från en kultur där ingen har förhud. Min första man hade ingen förhud men min man nu är svensk och har förhud. Jag älskar hans förhud. Man kan dra i den, rulla mellan fingrarna, bita i den och det är bra att dra ner den så blir det typ som en vanlig.

Så du kommer sakna den om han gör det.

• Anonym (Charlotteskille)
    Anonym (Charlotte) skrev 2012-01-09 20:39:59 följande:
    Omskuren

Funderar på att be min partner omskära sig :) Han är 32 och svensk. Var kan han göra det och vad kostar det? Tar det lång tid innan det ingreppet läkt ut?

Visst älskling, vi går tillsammans så kan du passa på att skära ner blygdläpparna samtidigt!
Svar på tråden Omskuren