• Anonym

En bra advokat i Sundsvall

Behöver få tag i en mycket bra advokat, som är kunnig inom familjerätts frågor.

• Svar på tråden En bra advokat i Sundsvall
  • Anonym (H-sand)
    Anonym skrev 2012-01-07 18:37:18 följande:
    Behöver få tag i en mycket bra advokat, som är kunnig inom familjerätts frågor.
    Nils Hansson, Härnösand är en erfaren och duktig man
  • Anonym

Ingen fler som kan rekommendera en bra advokat

• Anonym (H-sand)

Johan Sterner (om han tar på sig det), Bertil Lindström.

• Anonym

Bertil Dahlström, en mycket lugn, sansad och saklig advokat som plockar ner dom andra på jorden.
    Han gjorde att maken fick boendet för sin dotter och mamman minimalt med umgänge, vilket hon därefter missbrukat och nu helt brutit kontakten med sin dotter då det var pengarna hon ville ha och inte barnet.

• Anonym

Tack för svaren.. 

• Anonym (H-sand)
    mia83 skrev 2012-01-12 16:11:40 följande:
    gula sidorna?
    Där finns ju bara ett antal namn. Och ett par av dem som jobbar med just familjerätt är ren katastrof. Så det är smart att fråga andra om deras tips.
  • Anonym
    mia83 skrev 2012-01-12 16:11:40 följande:
    gula sidorna?

O hur ska jag veta vilka som är bra i gula sidorna...
  • mia83
    Anonym skrev 2012-01-14 10:55:03 följande:
    O hur ska jag veta vilka som är bra i gula sidorna...
    Man får väl anta att dom har lite rekommendationsbrev och sånt precis som alla andra?
  • mia83
    Anonym (H-sand) skrev 2012-01-14 09:03:27 följande:
    Där finns ju bara ett antal namn. Och ett par av dem som jobbar med just familjerätt är ren katastrof. Så det är smart att fråga andra om deras tips.
    Okej. Jag trodde alla var tvugna att vara listade..
  • Anonym
    mia83 skrev 2012-01-14 11:13:52 följande:
    Okej. Jag trodde alla var tvugna att vara listade..
    Det ts verkade fråga om var ju rekommendationer utifrån andras erfarenheter, att man är familjejurist måste inte gå hand i hand med att man är en bra sådan.
Svar på tråden En bra advokat i Sundsvall