• sophiemedPH

är det nått speciellt med att fylla 25år?

jag fyller 25 om 3 veckor & tänkte höra hur ni andra har gjort när du/någon fyller just 25år.
    Har fått lite olika svar från olika personer & därför skulle de vara roligt att se vad ni där ute säger & gör =)

Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden är det nått speciellt med att fylla 25år?
  • Hallonmumsan

Det är väl inget speciellt. Har hört att efter 25 så åldras huden. Man har då nått sin topp och börjat vägen mot andra hållet. Fyllde nyss 25 själv och väntar på första gråa håret då min mor fick gråa hår tidigt.

• Elephino

Du ställer flera frågor, så jag kan inte riktigt rösta. Är det något speciellt med att fylla just 25 år? Nej, det kändes inte annorlunda än att fylla t ex 24 - men jag hade en liten "25-års-kris" á la "dags-att-summera-mitt-liv-och-alla-andra-har-gjort-mycket-mer-än.mig". Firade ni det lite extra, för att det var just 25 ni fyllde? Nej, firade som vanligt.

• frida20

när jag fyllde 25 så hade jag det lite mer speciellt, firade med god middag med min familj sen lämnade jag över barna till mina föräldrar så jag sen kunde ha min 25års fest för vännerna. super kul hade jag inte. så jag gick in och la mig så fick sambon ta hand om gästerna men jag va super pigg när barna kom hem igen.

• maaammaaa

25 var inget, då var jag nykär och gift men jag hittade min första anstrykning till linje i pannan vid 29 års ålder och då som nybliven mamma. Jag kände mig jättegammal Ξ när jag fyllde 30.

• before

Det speciella med att fylla 25 är att det är dags att bestämma sig för vad man vill göra med resten av sitt liv...

• Capt Janeway

Kvarts-vägs till 100

• Majbaby2011

Nja, inte särskilt speciellt. Fick min första rynka vid 25, det var iofs lite speciellt.

• Dixie

nja, inget speciellt - fast jag brukar ha lite större fest när jag nollar och "femmar", 20, 25, 30, 35

• Flurpa

Tycker det är mer speciellt fylla 26, det är gränsen för många företag då du inte räknas som "ungdom" längre...tex Telia och SJ... :)

Svar på tråden är det nått speciellt med att fylla 25år?