Ätit primolut nur, men var är mensen ? Orolig ( tips ang bisolvonmetoden )
Ska försöka göra min historia kort. Den 15 maj 2011 förlorade jag mitt barn i magen v38 +5 förlusten efter min dotters bortgång har varit fruktansvärt. Skaffa syskon till henne va ingen tvekan. Efter förlossningen kom mensen alltid på dag 35 jag testade med ägglossningstickor varje dag för att kolla om mig ägglossning har kommit igång. Fyra månader höll jag på att testa utan resultat. Ringde till min gynläkare dem tyckte att jag skulle ha hjälp på traven och beslutade att jag skulle börja äta pergotime enkeldos. Fick äntligen ÄL men det gick inte hela vägen. Min menscykel blev lång på 46 dagar. Läkaren tyckte att vi skulle göra uppehåll vilket vi har gjort nu. Väntade på mensen men den kom aldrig så nu fick jag äta primolut nur. Jag tog den sista tabletten på söndag kväll den 1 januari . Men mensen har fortfarande inte kommit. Är orolig vad det kan vara fel? Vad tror du ? Sen har jag en annan fråga ang bisolvonmetoden? När jag har haft ÄL med pergotime så har mina flytningar inte varat länge och dem har inte heller varit så genomskinliga. Vad kan set vara fel på? Har läst att bisolvon kan hjälpa en på traven. Hoppas jag har inte krånglat till och kan hjälpa mig...