Synarela
Någon utav er som har sprayat med Synarela?
Hur upplevde ni det?
Enligt BM skall mensen komma efter 1 vecka 10 dagar men det ser mörkt ut, e dock bara på dag 8 så allt kan hända.
Någon utav er som har sprayat med Synarela?
Hur upplevde ni det?
Enligt BM skall mensen komma efter 1 vecka 10 dagar men det ser mörkt ut, e dock bara på dag 8 så allt kan hända.
Jag började spraya cykeldag 1 när jag använde Synarela och då får man ingen mens innan man börjar med stimuleringen. Men när jag använde Suprecur så började jag dag 21 och då fick jag mensen ca 10 dagar efter. Min mens blev ganska många dagar försenad om man räknar med när den skulle kommit i vanliga fall. Så den kommer nog snart ska du se.
Jag fick huvudvärk, svårt att sova, värmevallnigar, humörsvängningar (lätt ledsen och arg) listan kan göras lång, men så fort man börjar med stimuleringen så försvinner de symtomen. Då kommer andra istället
Tack för svaret!
Allt de därra stämmer på mig med, humör-svallningar osv!
Jag har använt Synarela, började cykeldag 20 och fick min blödning dag 8. Jag tog det 3ggr/dag fram tills sprutorna & drog då ner det till 2ggr/dag.
Jag fick inga direkta biverkningar av Synarela, däremot la jag på mig vätska (4kg), fick ömmande bröst & blev känslig för dofter när jag började med sprutorna...
Du ska se att din blödning snart kommer igång, är ju alltid segt när man väntar...