• CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE

Historia: Allmän historia del 2

Ja, nu är det återigen alldeles för många quiz som skulle vara omröstningar så nu blir det en sådan här igen.

Den här bör vara ganska lätt, det mesta är saker som många har läst om i skolan och som i stort sett alla bör ha hört talas om på ett eller annat sätt.

Så lycka till!

I have heard your reasons and regard them as unconvincing and inadequate. We will pass that.
    Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Historia: Allmän historia del 2
  • Khaleesi

6 rätt. Tack TS för att du kommer med en ordentlig quiz och visar var skåpet ska stå!

• detfinnssåmångaidioter

Ditt bästa resultat är 4 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.

Quizet har tagits av 17 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 5 rätt.

*mutter, mutter*
  • Mirrete

7 rätt. Får kämpa på bättre en annan gång!

• Lillsnufflan

7 rätt. Och nu vet jag i alla fall vad karln som försökte mörde påven hette. Jag borde ju ha kopplat på årtalet.

• Hoppsan85

Ditt bästa resultat är 9 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.

Quizet har tagits av 44 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 6 rätt.

Fast du ts, Têt-offensiven 1968... Inte 1966

• CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE
    Hoppsan85 skrev 2012-02-02 16:46:38 följande:

Quizet har tagits av 44 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 6 rätt.

Fast du ts, Têt-offensiven 1968... Inte 1966

Det har du givetvis helt rätt i! Jag har läst quizet flera gånger men jag har faktiskt inte sett det felet, bra fångat.
    I have heard your reasons and regard them as unconvincing and inadequate. We will pass that.
  • Hoppsan85
    CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE skrev 2012-02-02 17:11:47 följande:
    Det har du givetvis helt rätt i! Jag har läst quizet flera gånger men jag har faktiskt inte sett det felet, bra fångat.

Så egentlgien hade jag alla rätt då
  • Tittij

Tack för alla quiz! Jättekul även om jag surar över resultatet på 6 rätt.....

• Inima

Quizet har tagits av 50 person(er) och det genomsnittliga resultatet för alla deltagare är 6 rätt.

Det är ingen idé att stänga stalldörren när hästen redan rymt.
Svar på tråden Historia: Allmän historia del 2