• KajsaLiza

Tänkte skaffa en "gåstol"

har någon någåt förslag på vilket märke som är "bäst"?

• Svar på tråden Tänkte skaffa en "gåstol"
  • Bonus

"puffar lite" vill också veta det....

• bubbelmaja

Vet inte vilken som är bäst, men vi har precis börjat med vår baby seat och är jättenöjda. Vilmer älskar den. Inte hittat några problem med den. Vet dock inte pris då vi fått den i present.

• kissemjao

Vi köpte en för vettigt pris som såg robust ut och hade ett avtagbart aktivitetsbräde med ett litet keyboard på. Det viktiga är ju att de ser stabila ut, vilket de flesta faktiskt gör...
    Tror nog att du ska gå ut och kika i de olika babykedjorna och se vilken som bäst matchar ditt och ditt barns behov.

• Norahs mamma

Välj en som går att höja mycket...
    En kompis barn växte ur sin innan hon tröttnade på den, men Norah började krypa och gå innan hon vuxit ur andra steget... Så det kan ju vara olika

Och stora, lättrullade hjul... Aktivitetsbrickor mm är ointressant, de vill ju fara omkring och dra i blommir ocg gardiner

Trappstoppar är oxå onödigt! Har man en trappa så har man ju för *** grinden nerfälld JÄMT!

Jag har en SEGR som jag är nöjd med

• Cia o krabaten

Vi har en BAby Zone som funkat jättebra!

Lite för bra kanske för hon började krypa sent (9,5 mån) och kryper inte vanligt utan sittkryper. Så det är ett tips! Låt det inte bli FÖR bekvämt utan "tvinga" dem att vara på mage på golvet oxå...

• penni

vi köpte en i ullared som funkar hur bra som helst! sonen älskar den!

• penni

förresten..

Norahs mamma: Min son älskar aktivitetsbrickan som är på gåstolen så det är nog olika där..

• Norahs mamma

penni:
    ja, klart det kan vara det... Men de barn jag sett är oftast mer intresserade av att springa runt å dra i allt annat än att leka med lekpanelen...

Å sån finns ju (eller?) på alla...

• Mandarin

Vi har en UFO ifrån chicco , den var byr men vi köpte den när de reade ut
    den är ställbar i höjden och man kan ta loss aktivitetsbrickan och fästa den på barnvagen sen om man vill. Linn älskar den.

• Mandarin

Det finns bilder på den i mitt galleri om du vill titta.

Svar på tråden Tänkte skaffa en "gåstol"