• hillebille

ägglossing och mens samtidigt

hejsan på er tjejer!

var på undersökning inför vårt första ivf försök och då hittade vår doktor en fin äggblåsa, va sa ja en äggblåsa men hur kan det vara möjligt så pass nära lingon veckan?
    fick inget direkt svar av henne hon frågade om ja feldiagnoserat mig men nej får alltid min klingonveckan 1-2 i varje månad och då var jag på undersökningen den 28 dec. någon annan som varit med om detta och fått något bra svar? sitter och grubblar på detta sedan dess och kollar runt i cyber space men hittar inget bra svar på min fråga

god fortsättning på detta år

• Svar på tråden ägglossing och mens samtidigt
  • Grönöga

Sist hade jag en lutealfas på 7 dar så ja, man kan ha äl tätt inpå. Detta är ju inte direkt optimalt eller ens normalt. Även om ägget blir befruktat hinner det inte fästa innan man blöder ut det. Det är kanske just därför nu inte blivit gravida?

• längtar7580

Har samma problem...jag får ägglossning några dagar innan mens.

Tror att så kommer jag aldrig bli gravid. Ringde min gyn läkare och han sa att det kunde vara blödning av ägglossning, men tror inte det själv. Man kan säga att jag får mens 2 gånger i månaden. skit jobbigt :(

• hillebille
    längtar7580 skrev 2012-01-04 22:49:38 följande:
    Har samma problem...jag får ägglossning några dagar innan mens.
    Tror att så kommer jag aldrig bli gravid. Ringde min gyn läkare och han sa att det kunde vara blödning av ägglossning, men tror inte det själv. Man kan säga att jag får mens 2 gånger i månaden. skit jobbigt :(
    men gud så konstigt, funderade på om det var ägglossnings blödning men då har jag ingen mens alls.. är verkligen skumt, har beställt hem ägglossings tester igen, och ser om ja får någon innan nästa lingonvecka. vore ju skumt om ja inte får det. nåja får ringa till rmc kanske.
Svar på tråden ägglossing och mens samtidigt