• A72

Olympen Telefonplan

Är det någon som har erfarenhet av Olympens förskola i Telefonplan? Har varit där på besök och allt verkar för bra för att vara sant, eller? Har hittat många här som har mest negativt att säga om Olympen, dock finner jag inga röster om den på Telefonplan. Kan någon dela med sig av sina åsikter? Tack på förhand.

• Svar på tråden Olympen Telefonplan
  • Inka

Ser att inlägget är från december, men jag svarar ändå!
    Jag har min sexåring där på förskoleklass och jag kan säga att de två första månaderna var det rätt jobbigt med barnen som skulle lära känna varandra,en del pedagoger verkade osäkra i sin roll osv
    Men nu är jag fantastiskt nöjd! De bytte ut två pedagoger och tjejerna de har nu är väldigt bra och omtyckta av barnen. De får jättebra och god mat som lagas på plats av deras två kockar. De gick på simning en gång i veckan och nu på vintern lär de sig  åka skridskor en gång i veckan.
    De är på utflykt en gång i veckan och går ofta på museeum,teater och nyligen var de även på en barnopera.
    Min son har lärt sig massor och de jobbar i skolböcker med enklare matematik,skriva,engelska mm
    Jag funderar nu på att sätta dottern i förskolan där då jag inte är så nöjd med hennes nuvarande förskola. Ikväll är det öppet hus där mellan 18-19 ialla fall

Svar på tråden Olympen Telefonplan