• längtar7580

ägglossnings problem :(

Jag är ny här på familjeliv och hoppas kanske få lite tips från alla er medlemmar eller någon som är i samma sits som jag. Jag har försökt att bli med barn nu i ett halvår och inget händer. Jag är 36 år gammal och vet att ju äldre man är desto svårare blir det. Min mens är helt huller om buller, fick min mens den 7 dec. den varade i 5 dagar. innan dess hade jag besök hos gyn för en spolning och allt såg bra ut. Har testat som en galning med cb ägglossningtester och fick en positiv glad gubbe den 23 dec. tänkte det var en sen ägglossning, men plötsligt började jag få små blödningar, rosa aktigaflytningar. Inga pms symtom, bara lite värk på magen. Efter 1 dag blev den mer röd aktig ut, misstänkte det var min mens. Men den 25:e försvann den, så nu vet jag.inte om det var min mens eller inte. jag har haft så här i 2 månader, att jag får mens 2 gånger i månaden. Om jag räknar rätt så har jag.ca. 12 dagar.mellan varje mens...så kommer.jag aldrig.bli gravid :( kan det vara mellanblödningar? Cb visade neg dagen innan jag fick denna blödning, men kan den visa ändå pos fast det min mens? Jag blir så ledsen och besviken varje månad :(....hoppas någon kan hjälpa mig.

• Svar på tråden ägglossnings problem :(
  • moii

Sök hjälp, det finns hjälp att få med olika mediciner som kan göra din cykel mer regelbunden.

• enavmig
    moii skrev 2011-12-29 16:16:26 följande:
    Sök hjälp, det finns hjälp att få med olika mediciner som kan göra din cykel mer regelbunden.
    Håller med, det finns hjälp. Det kan vara mellanblödningar men det är bättre att få det kollat på riktigt så du inte behöver slösa tid,

Lycka till!!
  • längtar7580

tack :)...ska prata med min gyn läkare. inväntar min mens nu om den kommer. hoppas att den inte gör..händer det inget nu blir det pergo.

Svar på tråden ägglossnings problem :(