• Anonym (läppar)

Kan man kyssas dåligt?

Att man kysser någon, tar emot med tänderna, eller dreglar ner och slickar hela ansiktet gör väl inget för det handlar väl om samspel och alla kysser olika? Eller hur kysser man någon på ett dåligt sätt? Kan man vara urdålig på att kyssas?

Okej, om du jämför din första kyss? Skillnad?

• Svar på tråden Kan man kyssas dåligt?
  • Nyfiken gul

självklart kan man vara dålig på att kyssas!  Vissa lär sig aldrig och vissa bryr sig inte och då är man kass oavsett.

Dreggla, stöta i tänder, slicka ansikte, köra tungan som en propeller - går fetbort - det är riktigt uselt, kasst och riktigt äckligt. En sån kyss vill jag verkligen inte ha.

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Capt Janeway

Usch ja... när någon försöker sticka in hela tungan långt in i svalget... ugh! Eller som Nyfiken gul skrev, leker propeller med tungan. Not so nice!

Här har vi två söta nybörjare som nog kan behöver träna för att få lite mysigare kyssar:

">

• Anonym

Självklart kan man vara dålig på att kyssas det är ju en teknik att göra det bra även om alla gör olika. Någon som nästan kväver en, gör så det gör ont, dregglar en massa tex. är ju ingen som är trevlig att kyssa. En kyss ska ju vara en härlig upplevelse inte göra ont eller kännas äcklig eller obehaglig.

• Myapocalypse

Hade ett ex som gärna la in en massa saliv i min mun under tiden vi kysstes. Hatade det.

• Anonym

och inte att förglömma alla torrpussare.... som trots öppen mun och med tunga ändå knappt märks att dom kysser. Det är torrt, tråkigt och fullkomligt känslolöst. oftast har dom också en viss distans.

* brr!*  

• Litenpåjorden

Oh ja. Jag var helt kass i början, bara gapade och rörde runt med tungan. Killen var lika kass han. Man gör ju liksom lika dant. Det var egentligen min nuvarande som lärde mig. Eller han gjorde rätt och då är det lättare att göra det med.

• HäckHäxan

Hahhaha allt du beskriver är väl en usel kyss.

Dock jävligt svårt att förklara exakt vad som gör en kyss bra. Men om man tar bort vispandet, tänder och de andra.. så är det även känslan och passionen i kyssen som avgör om den är bra, helheten och känslan det ger OCH det är skitsvårt att förklara det

I like ass of svine!
  • MathiasN
    HäxanSurtant skrev 2011-12-26 19:33:44 följande:
    Hahhaha allt du beskriver är väl en usel kyss.

Dock jävligt svårt att förklara exakt vad som gör en kyss bra. Men om man tar bort vispandet, tänder och de andra.. så är det även känslan och passionen i kyssen som avgör om den är bra, helheten och känslan det ger OCH det är skitsvårt att förklara det
  • Anonym (Mammia)

Träffat en man som är väldigt intensiv. Men tänkte det är nog nervositet av allt nytt... 2 a gången vi träffades skulle jag ge honom en puss, ack så överraskande när han bara tryckte in tungan och vispade som en elvisp... dreglade så min haka var helt blöt av hans saliv.... har nu försökt ge det en chans men kan inte ens tänka mej testa en kyss igen.. jag mår illa av bara tanken... Aldrig upplevt det i mitt 55+ liv... 😳🤤

• Tukt

Kyssar är väl precis som allt annat - en personlig preferens. Därför kan man knappast säga att någon är "dålig", utan snarare att den brister i uppmärksamhet om den inte tar till sig hur den andra vill bli kysst och försöka hitta ett samspel.

• Anonym (L)
    Anonym (Mammia) skrev 2024-12-14 11:09:29 följande:

Träffat en man som är väldigt intensiv. Men tänkte det är nog nervositet av allt nytt... 2 a gången vi träffades skulle jag ge honom en puss, ack så överraskande när han bara tryckte in tungan och vispade som en elvisp... dreglade så min haka var helt blöt av hans saliv.... har nu försökt ge det en chans men kan inte ens tänka mej testa en kyss igen.. jag mår illa av bara tanken... Aldrig upplevt det i mitt 55+ liv... 😳🤤

Duktigt att hitta en 13 år gammal tråd. 
  • Anonym (Kille)

Hånglade med en som virvlade med sin tunga som den slicka fitta typ haha. Tungan gick sida till sida och upp å ner i rask task 

Svar på tråden Kan man kyssas dåligt?