skönt höra andra som har liknande problem. jag är helt knäckt, min 3åriga son har haft månader nu av "bajsproblem"-nu ikväll blev det så allvarligt att jag nästan ville åka in.
han brukar precis som era barn ställa sig på tårna, vrider sen ena benet och blir absolut knallröd i ansiktet, ger ifrån sig ljud som jag inte hört sen jag låg på förlossningen ....
han är däremot alltid lös i magen, har alltid varit. alltså inte diarree, men "kladd-bajsig" aldrig en korv om jag nu ska bli detaljmässig.
det är som om han försöker hindra bajset att komma ut, för det kommer alltid små kluttar, så vi byter blöja ca 8ggr per dag.
nu idag sa han att han inte får ut bajset, det gör ont. sen började vrålet, och han bara skrek o grät och hade verklig panik. så illa har det aldrig varit.
har varit i kontakt med bup (gav absolut ingenting) samt bvc-sköterskan som nu gett mig läkartid om ett par v. kan inte vänta så länge dock, detta är mer akut. samtidigt vill jag inte göra en för stor "grej" av det, gå till DOKTORN kan ju sända signaler att "oj nu är detta så allvarligt" eller jag vet inte...
bvc-sköterskan var oxå varit inne på att det sitter ngt emellan, men hon trodde inte det då han alltid varit lös.
ngn som har några tips? detta med lactolos känns som det gäller mer om de är hårda...