När ska det bli min tur????
Usch, jag känner mig så hjälplös........är inne i en svacka för tillfället och har svårt att ta mig ur den......
Har haft en tuff tid bakom oss med två graviditeter där den första slutade i v.18 och den andra i v.8. Första gången förlorade vi vårt barn p.g.a en infektion jag hade i underlivet som ingen visste om. Detta gjorde så att mitt vatten gick efter knappt halva graviditeten. Andra gången så var det ett "normalt" missfall........
Båda gångerna tog det endast två månader för mig att bli gravid (från att vi började försöka) men nu har det gått nästan 8 månader utan att något har hänt....och det är otroligt frustrerande. Jag vet att det inte är ovanligt att det tar upp mot ett år innan man blir gravid, men då det gått så fort tidigare så är det jättejobbigt att jag inte blir gravid nu.
Vi vill så gärna ha barn och både jag och sambon är 30+ och vi känner att vi inte har HUR långt tid som helst på oss......framför allt eftersom vi inte verkar ha så lätt att behålla bebisen i magen.
Har egentligen ingen fråga att ställa..........ville bara skriva av mig lite. Finns det någon annan som känner igen sig kanske?