• Yozefeehn

22 år och väntar barn nr. 2, någon mer?

Hej ! Har en dotter född i november 2010, väntar nu en liten till i början på augusti. Någon mer som väntar barn under 2012 som vill följdas åt? Vi bor i Haninge, Stockholm.

♥ Eira 101120
  • Svar på tråden 22 år och väntar barn nr. 2, någon mer?
  • Grazzy
    Yozefeehn skrev 2011-12-17 21:54:51 följande:
    Hej ! Har en dotter född i november 2010, väntar nu en liten till i början på augusti. Någon mer som väntar barn under 2012 som vill följdas åt? Vi bor i Haninge, Stockholm.

Japp! Är 20 år och väntar nummer 2, ettan är pojke och född 30 April 2010
  • Hankii

Är 22 också, fick min dotter augusti 2010 och väntar nu mitt andra barn som var beräknad till den 12 december :)

• Yozefeehn

Hej  tjejor !

Härligt att det var någon/några som svara !

Hur mår ni i gravideterna ? Känner ni stor skillnad ifrån första ?

♥ Eira 101120
  • vivigumman

Är 22 år o fick min andra 13 okt 2011 en dotter har en son som är född 23 nov 2009

• Grazzy

Ja jag känner stor skillnad! Dels magen kommer senare denna gång och mer illamående nu än med första barnet. Men vikten står stilla dock fortfarande, endast 2 kg upp på 17 veckor
    Annars är graviditeterna lika tror jag  

• MammaSandra1989

Jag är också 22 sonen är född mars 2011 och bebisen är beräknad till mitten av juli 2012 :)

Denna graviditet har varit mycket jobbigare än sonens tycker jag med illamående och trötthet.

• Yozefeehn

skönt att det inte bara är jag som känner skillnaden... enligt min BM så är det värre andra gången, antar att hon menar när man har relativt tätt mellan barnen.
    Man gör ju mer saker nu som man inte gjorde då ;)

Vart bor ni ?

♥ Eira 101120
  • Grazzy
    Yozefeehn skrev 2012-01-09 09:24:19 följande:
    skönt att det inte bara är jag som känner skillnaden... enligt min BM så är det värre andra gången, antar att hon menar när man har relativt tätt mellan barnen.
    Man gör ju mer saker nu som man inte gjorde då ;)

Vart bor ni ?
    Eskilstuna här
Svar på tråden 22 år och väntar barn nr. 2, någon mer?