Hur ska jag gå tillväga nu??!
Jag vet inte längre vad jag ska göra, detta är 3.de gången dagis har tagit upp om min sons utveckling och berättat vad de kommit framtill och vad de ser och så.
Han blir 2½ år i januari och pratar mer och mer HEMMA men inte på dagis...och han kan inget på dagis men hemma så funkar allt de säger inte funkar där.
De tror mig ju ej....och hur ska jag kunna hjälpa min son när nåt blir fel? Som jag fick höra idag han vet inte vad ett par skor är.
Men hemma ber jag han varje dag flera gånger om dagen hämta skorna och ställa bort skorna. och då säger han klart och tydligt SKOR! Eller GÅ sko. Men de har de aldrig hört på dagis......
De säger att han inte kan bygga pussel. men varför funkar det här hemma hur bra som helst?
Jag är så jävla ledsen vad är fel??? Jag har kontakt med BVC för talet och de har gjort utredning efter att dagis bad mig ta kontakt men de hittar inte heller felen som dagis påstår....
Jag har frågat flera gånger VAD tror ni är fel...men de går som katten runt het gröt och jag får inga svar....enda känsla jag får är att de vill ha han att var autistisk. Och autism vet båda jag och de som känner sonen väldigt mycket om eftersom pappans bror har just autism. Han har inte ett drag som vi eller de som står han nära har märkt. Dock är han blyg och behöver en extra stund innan han accepterar nya människor men sedan rullar allt på som det ska.....
Hjälp mig vad ska jag göra?!