• trz

Ung mamma i Västerås?

Hej! Finns det några unga föräldrar i Västerås eller närliggande?
    Jag är 18 och bor en kvart med tåg utanför v-ås med en dotter på två månader.
    Finns det några fler?

Http://trz.blogg.se Amy 111019
  • Svar på tråden Ung mamma i Västerås?
  • trz

Då får jag väl prata med mig själv då. Kul! :(

• mathiiiz

Bor i västerås och fick min son i måndags 19 december

• vivigumman

Bor i arboga fick min dotter 13 okt 2011

• trz

Grattis! Har du börjat komma in i mamsellen nu då? Jag fick min flicka den nittonde och jag känner att allt flyter på bra nu :)

• vivigumman

tackar.

ja de har ja allt går bra. hon har varit lite sjuk nu men hoppas att hon blir frisk snart

• trz

Okej vad jobbigt. Men skönt att hon börjar bli bättre :)

• vivigumman

ja hon har varit väldigt förkyld o i helgen som va fick hon ögoninflammation. va har du för dig på dagarna då

• trz

Gud det känns så läskigt att så små blir sjuka.. Men det lär väl min bli snart hon också antar jag..

Jag gör i princip ingenting om dagarna, jag är mammaledig så jag är bara hemma och myser med Amy hela dagarna. Ganska skönt och ganska långtråkigt vissa dagar.
    Vad gör du för något? :)

• vivigumman

jag sitter hemma hela dagarna ja me försöker hitta andra mammor runt omkring arboga västerås som har små bebisar som kanske vill ses eller så är lite tråkigt o sitta hemma hela tiden tycker ja

• mathiiiz
    trz skrev 2011-12-21 11:01:57 följande:
    Hej och grattis! Gick allting bra?
    Tack!

Tills han var ute gick allt hur bra som helst men sen ville inte moderkakan ut så dom tänkte söva mig och plocka ut den men precis när doktorn kom lossna den som tur va! Men förlorade 1,5 liter blod så har inte mått så bra efteråt men de börjar bli bättre nu  
  • trz

Oj vad jobbigt! Man har ju hört en hel del sådana skräckhistorier.. Jobbigt! Men skönt att det börjar bli bättre nu! :)

• trz

Oj vad jobbigt! Man har ju hört en hel del sådana skräckhistorier.. Jobbigt! Men skönt att det börjar bli bättre nu! :)

Svar på tråden Ung mamma i Västerås?