• prästkrage1

Pollenallergi i december?

De senaste dagarna har jag haft allergiska besvär med samma symptom som vid pollensäsongen. Trodde först att det var något som låg och möglade, brukar kunna känna av det, men har letat igenom hela huset och hittar inget. När jag gick ut i dag så nös jag flera gånger vilket fick mig att fundera på om det är något utomhus. Det är ju ovanligt varmt ute så kanske ligger nått och gror... Bor i Stockholm.
    Är det någon mer än jag som kännt av detta?

• Svar på tråden Pollenallergi i december?
  • MrsMurphy

En jag känner har samma problem. Hon pratade om att hon enbart är allergisk mot något träd som brukar ge problem tidig vår och hon hade en teori att eftersom vintern är skum så kanske har den kommit igång. 

Allt är såååååååå naturligt så...
  • knisse

hej och välkommen hassel du är tidig i ar!

Ibland snavar människorna över en sanning, men de flesta reser sig och skyndar vidare som om ingenting hade hänt.
  • prästkrage1

Nej, har inga julblommor för tål dem inte Och hassel har jag aldrig reagerat på förr, men man vet ju aldrig.
    Konstigt är det!  

• knisse
    prästkrage1 skrev 2011-12-12 22:53:44 följande:
    Nej, har inga julblommor för tål dem inte Och hassel har jag aldrig reagerat på förr, men man vet ju aldrig.
    Konstigt är det!  
    det är en av vara mest allergena buskar.ga och testa dig!
    Ibland snavar människorna över en sanning, men de flesta reser sig och skyndar vidare som om ingenting hade hänt.
Svar på tråden Pollenallergi i december?