• ALLIEVERDO

Montering av bilbarnstol Akta Graco Cosmic (blueberry?) HJÄLP

Hej, vi köpte en akta graco cosmic på blocket som extra stol om vi behöver ha dottern i nån annans bil, vilket jag behöver imorgon, men det verkar kört.Söker som en tok efter bruskanvisning, men hittar ingen. Bara comfort osv och när jag hittar dom så visar inte bilderna samma bygel. De som jag hittar bild på har en bygel som är typ "pinne/rör" aktig sak. men den som är på bilstolen vi har sitter ju mer på och man viker bara ut den.

Men antar det går sätta likadant.

Det står dock hela tiden, ha alltid stödben, men va inte med nåt stödben och jag undrar om det verkligen är det på denna modellen, för vet inte hur man skulle satt fast det såfall?

HJÄlp någon..

• Svar på tråden Montering av bilbarnstol Akta Graco Cosmic (blueberry?) HJÄLP
  • Cecci78

det kan ha varit den modellen med löst stödben. Men hur har ni monterat den nu då om ni inte har någon bruksanvisning?

• ALLIEVERDO
    Cecci78 skrev 2011-12-11 20:05:44 följande:
    det kan ha varit den modellen med löst stödben. Men hur har ni monterat den nu då om ni inte har någon bruksanvisning?
    Vi har inte monterat den. Har inte kunnat använda den. Vågar ju inte chansa på det :/
Svar på tråden Montering av bilbarnstol Akta Graco Cosmic (blueberry?) HJÄLP