• beellas

unga mammor i halmstad? någon?

Ärligt.. Finns det ingen mamma här jag bor som är i min ålder? Jag har en dotter på 9 månader som verkligen vill ha lekkompisar och jag vill verkligen ha mammakompis, haha. Jag är snart 20år och bor i Halmstad. Finns det någon i samma sits som jag som vill prata lite, låta barnen leka eller varför inte ta en fika? Jag blir galen, min man jobbar hela dagarna och jag sitter hemma med dottern. Hade varit så roligt att hitta på något. Hoppas på massor med svar nu tjejer :)

• Svar på tråden unga mammor i halmstad? någon?
  • Miraklet09

hejsan

jag heter emelie och har en dotter isabelle på 2år och 4månade och letar efter någon mer att umgås med =)
    man kan aldrig få för mycket av föräldrar kompisar =)

Jag själv är 24år bor på vallås i halmstad     

Isabelle <3
  • tjejhalmstad

HejHej. Jag kanske är för gammal, är 26 år och min lilla pojke är snart 11 veckor gammal. Söker också lite nya vänner i stan.

• Miraklet09
    tjejhalmstad skrev 2012-01-08 22:50:25 följande:
    HejHej. Jag kanske är för gammal, är 26 år och min lilla pojke är snart 11 veckor gammal. Söker också lite nya vänner i stan.

Hejsan nejdå tror jag itne =)

välkommen =) vart i halmstad bor du?

Isabelle <3
  • Halländsk jänta

Hej :) Emelie heter jag och har en son på 1 år ! Bor i sennan utanför Halmstad :)

• Miraklet09
    tjejhalmstad skrev 2012-01-10 06:48:05 följande:
    Bor i fyllinge, själv?

åh där har jag växt upp och bott hela mitt liv höll ja på säga

långgränd sedan kort gränd =)

jag bor på vallås =)
    Halländsk jänta skrev 2012-01-10 07:41:12 följande:
    Hej :) Emelie heter jag och har en son på 1 år ! Bor i sennan utanför Halmstad :)
    Hej välkommen du  med =)

är ni intresserade av lekträff nu i helgen kanske? ¨
    eller någon annan dag som passar bra???

Isabelle <3
  • Halländsk jänta

Oh de hude varit jättetrevligt men har både kalas och ska va barnvakt i helgen :(

• Miraklet09
    Halländsk jänta skrev 2012-01-11 07:43:02 följande:
    Oh de hude varit jättetrevligt men har både kalas och ska va barnvakt i helgen :(

det kommer fler dagar =)
    Isabelle <3
Svar på tråden unga mammor i halmstad? någon?