• Anonym (millan)

Trosor i vaginan under sex?

Tjosan! jag läste denna artikeln från en sexblogg som gjorde mig väldigt upphetsad. Den handlar om ett par som har haft sex samtidigt som tjejen har ett par trosor i sig, tydligen var det skönt för de båda. Jag är väldigt intresserad av att testa detta när jag läst om det! men jag är lite orolig för några saker..

1. kommer min man gå med på detta? vad tycker killar i allmänhet om sådant menar jag..
    2. är det någon fara att de.. fastnar typ?
    3. har någon testat och gillat det?

tack för svar

kramis 

• Svar på tråden Trosor i vaginan under sex?
  • Nyfiken gul

med tanke på risk för skavsår och infektion så skulle jag inte ens fundera på saken. Även om trosor är nytvättad vet du inte vad tvättmedelet innehåller och vilka bakterier som kan tänkas finnas kvar i trosorna.  Och är trosorna nyköpta så finns det massa kemikalier i dom.

stoppa inte in saker där som inte har där att göra.

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Anonym

Men jisses vilka knäppa ideer en del får....hahahahaha

• Anonym

som kille så säger jag HELL NO!!

Min penis ska skava mot  torra trosor. Nej tack!  Jag känner hur ont det kommer att göra.

• JellyBean
    Nyfiken gul skrev 2011-12-08 18:22:13 följande:
    med tanke på risk för skavsår och infektion så skulle jag inte ens fundera på saken. Även om trosor är nytvättad vet du inte vad tvättmedelet innehåller och vilka bakterier som kan tänkas finnas kvar i trosorna.  Och är trosorna nyköpta så finns det massa kemikalier i dom.

stoppa inte in saker där som inte har där att göra.
    Kan inget annat än att hålla med.
    Man ska vara rädd om det känsliga.
    Ursch, kan inte ens föreställa mig göra så mot min kropp.
    Min kropp som alltid skyddat mig i alla dessa år. Nu är det min tur att skydda den.
  • L E O N

Mmm men det var väldigt fina bilder i alla fall.... Sällar mig nog till skeptikerna här, men har väl någon gång sagt att jag skall testa allt en gång innan jag bestämmer mig. Tror dock inte jag blir initiativtagare till det här...

• Anonym

visst gör det du om du känner för det, men sitt inte här på familjeliv sen och gnäll om att underlivet kliar och luktar illa..

• temptation

Ingen fara! använd mycket glid bara så går det bra Tvätta noga med vatten efteråt.

lycka till! 

• Anonym
    temptation skrev 2011-12-08 20:20:11 följande:
    Ingen fara! använd mycket glid bara så går det bra Tvätta noga med vatten efteråt.

lycka till! 
    Att tvätta med vatten där inne är med farligt då det torkar ut slemhinnorna. Det kan med ge infektioner bara i sig.
    Vårt underliv är en självrengörande ugn. Inget annat än snoppen, fingrar och sterila vuxenleksaker bör entra där.
  • temptation
    Anonym skrev 2011-12-08 20:22:28 följande:
    Att tvätta med vatten där inne är med farligt då det torkar ut slemhinnorna. Det kan med ge infektioner bara i sig.
    Vårt underliv är en självrengörande ugn. Inget annat än snoppen, fingrar och sterila vuxenleksaker bör entra där.
    Nähe.. hur är det med glidmedel som kan vara vatten, silicon eller oljebaserat då? eller för den delen kondomer av latex?

Sterila sexleksaker får du nog leta efter tror jag, det blir inte lätt att hitta. 

Fingrar, mun och kuk har massor med bakterier
  • Nyfiken gul
    temptation skrev 2011-12-08 21:52:35 följande:
    Nähe.. hur är det med glidmedel som kan vara vatten, silicon eller oljebaserat då? eller för den delen kondomer av latex?

Sterila sexleksaker får du nog leta efter tror jag, det blir inte lätt att hitta. 

Fingrar, mun och kuk har massor med bakterier
    men självklart tvättar man sig inte INNE i slidan.  Spelar ingen roll vad man haft därinne. 
    Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
Svar på tråden Trosor i vaginan under sex?