• zingoalla

Någon mer som ska gå ned mycket med start 1/1 ( jag 50 kg)

Har försökt så många gånger, på många sätt och under många år.Men alltid samma sak lite ner o mycket upp. Nu sitter jag här med minst 50 kg övervikt o värk i kroppen oh en ryggskada.
    Tänkte vi kanske är fler med mycket övervikt som kan stötta o peppa varndra ge mattips o annat.
    Jag tänkte starta efter nyår, dels för att hinna förbereda mentalt o kanske ladda upp med recept o dels för att jag vet att jag inte låter bli att äta över jul ändå.

• Svar på tråden Någon mer som ska gå ned mycket med start 1/1 ( jag 50 kg)
  • Line2

Hur ska du gå tillväga då? Eller får man göra som man vill i denna tråd?

• enilef

Jag ska börja 6/1, får man vara med ändå? :)

• zingoalla
    enilef skrev 2011-12-08 17:59:30 följande:
    Jag ska börja 6/1, får man vara med ändå? :)
    Såklart du får vara med
  • enilef
    zingoalla skrev 2011-12-08 18:17:33 följande:
    Såklart du får vara med
    Klockers! Vad tänkte du köra med för metod?
  • zingoalla
    Line2 skrev 2011-12-08 17:49:34 följande:
    Hur ska du gå tillväga då? Eller får man göra som man vill i denna tråd?
    Hm ja inte tänkte jag på nåt särskillt sätt Ville bara ha lite peppning o då spelar inte hur man gör så stor roll tror jag.
    Fast visst jag vill ju ha recepttips oxå o det kanske blir värre om man kör typ pulverdiet
    Men det viktiga är ju ändå stödet från nån annan i samma sits, som kanske förstår lite hur man känner osv
  • enilef
    zingoalla skrev 2011-12-08 18:19:39 följande:
    Hm ja inte tänkte jag på nåt särskillt sätt Ville bara ha lite peppning o då spelar inte hur man gör så stor roll tror jag.
    Fast visst jag vill ju ha recepttips oxå o det kanske blir värre om man kör typ pulverdiet
    Men det viktiga är ju ändå stödet från nån annan i samma sits, som kanske förstår lite hur man känner osv
    Du tänkte typ mindre mat in i munnen och mera röra på sig? :) Jag tänkte försöka bli 35kg lättare. Ska köra pulver först tänkte jag och sen glida över i någon form av GI var min plan. Känner mig sjukt pepp (för att uttrycka mig som en fjortis)!
  • zingoalla

Precis mindre in o mer röra på sig. Behöver bli av med mitt sjuka sockerberoende men vet inte hur.

Jag vill ha "vanlig" mat som passar alla i familjen. Men kan tänkas jag rivstartar med nån veckas pulver eller 2.

Frågan är bara vilken sort har smakat modifast går ej ner. Har kört llevo två veckor innan men får bara ned potatis o purjo soppan.

Har dessutom ett annat problem, tål ej sötningsmedel.Magen lägger av, lite som magsjuka.

• smultronflickan88

Här e en till ska få ner 30-35 kilo. Ska börja med nutrilett o sen viktväktarna :)

• zingoalla

Härligt hoppas vi blir några stycken.
    Önskar jag kunde gå på viktväktarna det enda som verkligen funkat innan, men det finns inga tider som passar o barnvakt osv

• smultronflickan88

Fast man behöver väl inte träffa dom på viktväktarna för att hålla på med de ?

Svar på tråden Någon mer som ska gå ned mycket med start 1/1 ( jag 50 kg)