• AnnaÖre

Babyboom i Örebro kring julafton? =)

Det ryktas om att ovanligt många bebisar förväntas komma kring julafton i Örebro i år.
    Vår lilla är en av dom, beräknad till 21 december.
    Några fler här på familjeliv som också är beräknade kring jul och bor i Örebro? =)

Vi går i valet och kvalet mellan om vi ska åka till Karlskoga och föda eller hålla oss här i Örebro. Vore spännande att höra hur ni andra har tänkt!

• Svar på tråden Babyboom i Örebro kring julafton? =)
  • FruUtanBarn

Jag ska verkligen inte ha i Jul (snarare Juli ;) ) men blev nyfiken på varför du
    funderar på att åka till Karlskoga?

• Piano

Jag ska oxå ha i juli!
    Undrar med varför Karlskoga? Är Örebro Inge bra?

• Manila

Hej!
    Jag har också hört att det är många som ska ha barn i december i år. Det kanske blir fullt på förlossningen, och då får man väl åka till Karlskoga, annars vill jag verkligen föda på USÖ!

Jag hade BF 9 dec, men den lilla har inte tittat ut än!

• RiWa
    AnnaÖre skrev 2011-12-06 21:10:04 följande:
    Det ryktas om att ovanligt många bebisar förväntas komma kring julafton i Örebro i år.
    Vår lilla är en av dom, beräknad till 21 december.
    Några fler här på familjeliv som också är beräknade kring jul och bor i Örebro? =)

Vi går i valet och kvalet mellan om vi ska åka till Karlskoga och föda eller hålla oss här i Örebro. Vore spännande att höra hur ni andra har tänkt!
    Vi är också beräknade till den 21/12. Vi tänker föda här i Örebro, mest för att vi redan har ett barn men också för att sjukvården känns bättre här. 

Har ni tänkt färdigt?
Svar på tråden Babyboom i Örebro kring julafton? =)