• MLIsavvas

unga mammor som vill ses runt stockholms trakten?

jag heter emelie och är 19 snart 20 år.
    jag och min son savvas 9 månader vill jätte gärna prata/träffa andra i ungefär samma ålder :)

• Svar på tråden unga mammor som vill ses runt stockholms trakten?
  • EmeelieeA

Hej!
    Jag bor i Uppsala o har än så länge bara ett barn i magen.
    Fyller 22 i december. 
    Måste fråga om namnet! Tycker att savvas var ett jätte tufft och annorlunda namn!
    Hur "kom du på" det eller vad man säger :) 

• MLIsavvas
    EmeelieeA skrev 2011-11-29 19:02:46 följande:
    Hej!
    Jag bor i Uppsala o har än så länge bara ett barn i magen.
    Fyller 22 i december. 
    Måste fråga om namnet! Tycker att savvas var ett jätte tufft och annorlunda namn!
    Hur "kom du på" det eller vad man säger :) 
    åh va mysigt! jag saknar att vara gravid haha när har du BF? :) jag och sambon pratade faktist om att flytta till uppsala men de blev inte av.
    det är ett grekiskt namn eftersom pappan är grek så körde vi på de. han hete först leonidas, men när svärmor gick bort (när savvas va 3 mån) bytte vi namn och döpte honom efter henne :)
  • EmeelieeA

Är beräknad till den 7 juni. Men jag vill ha snitt och om det blir godkänt så borde det ju nästan bli i maj tänker jag.
    V14 på torsdag :)
    Jaha okej! Riktigt fräckt namn tycker jag! Och kul när det finns en liten historia bakom namnet också! 

• Luullis

Öppna förskolan för unga föräldrar! Ligger vid södra station :)

• MLIsavvas

får man fråga varför du vill ha snitt :) tack så mycke! ja de e alltid lite roligare även om de inte är en så rolig historia hihi :)

• MLIsavvas

åh vilka åldrar är de? och vilka öppet tider har den? :)

• MLIsavvas

tack så mycke! har faktist letat efter öppnaförskolor för unga men har bara hittat 1 där måste man bo i den komunen.

• EmeelieeA
    MLIsavvas skrev 2011-11-29 19:22:02 följande:
    får man fråga varför du vill ha snitt :) tack så mycke! ja de e alltid lite roligare även om de inte är en så rolig historia hihi :)
    Jag är skit skraj för vaginal förlossning! Är som en stor mur på insidan som bara säger nej o har ett stor rött kryss på sig :P Haha låter skit töntigt säkert. Har drömt jätte mycket mardrömmar o panikgråtit över tanken på att något ska ut där nere. 
    Vid inskrivningen skickade min bm en remiss men har hört att de inte kallar en förs i v 24-28.
    Så ska ringa o tjata lite. Vill ju kunna njuta av graviditeten också o inte bara oroa mig hela tiden!

Du födde vaginalt eller? :) 
  • MLIsavvas

jag förstår va du menar! jag födde vaginalt jag tyckte inte de va så farligt som alla säger men jag är rädd för "operationer" ochså så jag fick välja mellan 2 rädslor :p de går bra ska du se, dom kan ju intr tvinga dig :)

Svar på tråden unga mammor som vill ses runt stockholms trakten?