Vad köper ni till er karl iår i julklapp??
Hej, vad ska man köpa till karl i julklapp iår!?
Ni som liksom vi inte har råd att köpa julklappar till varandra för flera tusen!! :)
Köper ni julklappar till varandra eller inte?
Hej, vad ska man köpa till karl i julklapp iår!?
Ni som liksom vi inte har råd att köpa julklappar till varandra för flera tusen!! :)
Köper ni julklappar till varandra eller inte?
Snickarbyxor, (inte med hängslen) han har länge önskat sig ett par ordentliga byxor att ha när han jobbar här hemma...
Jag tänker ge han kläder han behöver. De har ju bra paket på Dressman med snygga skjortor, kallingar mm. Budjet variant vore väl att sticka ett par strumpor, bjuda på en middag, myskväll bara du och han tex.. Ett år hade jag riktigt tajt ekonomiskt. Då bakade jag till ALLA! Lussekatter och bröd till de vuxna. Barnen fick julgodis av olika slag i fina paket.
Förra året fick han skärmflyg i åre :P I år blir det dock en radiostyrd bil till min pojk/man! ;) Inte lika flashigt men väldigt efterlängtat!
tre st RESTERÖDS kalsonger och disney filmmen UPP önskar han sig så de ska han få
Jag känner tyvärr ingen som heter karl, så kan tyvärr inte svara på det
Min ska få en film som han velat ha länge:P köpte från cdon för 128 kr :p frågan är hur jag ska göra när den dimper ner i brevlådan imorrn.. vill ju inte att han vet om det :p
priset spelar ingen roll, för han kommer uppskatta det otroligt mycket ändå :)
Min man ska få snygga underkläder så jag vinner på det också :) Kan tipsa om www.maddoxunderwear.se