• theesi

Vad köper ni till er karl iår i julklapp??

Hej, vad ska man köpa till karl i julklapp iår!?

Ni som liksom vi inte har råd att köpa julklappar till varandra för flera tusen!! :)

Köper ni julklappar till varandra eller inte?

♥ Vincent 070925 ♥ Melvin 100813 ♥ Lillebror BF jan2012 ♥
  • Svar på tråden Vad köper ni till er karl iår i julklapp??
  • krompa

Snickarbyxor, (inte med hängslen) han har länge önskat sig ett par ordentliga byxor att ha när han jobbar här hemma...

• theesi
    krompa skrev 2011-11-28 15:04:54 följande:
    Snickarbyxor, (inte med hängslen) han har länge önskat sig ett par ordentliga byxor att ha när han jobbar här hemma...
    Skönt att det inte bara är jag som tänkt köpa något enkelt och behövligt istället för något dyrt och onödigt :)
    ♥ Vincent 070925 ♥ Melvin 100813 ♥ Lillebror BF jan2012 ♥
  • krompa
    theesi skrev 2011-11-28 15:14:43 följande:
    Skönt att det inte bara är jag som tänkt köpa något enkelt och behövligt istället för något dyrt och onödigt :)
    Fast de är dyra tycker jag.. de kommer gå på runt 700:-

Jag försöker komma på vad som behövs för tillfället, kommer jag inte på något så blir det bara choklad för jag vill inte slösa pengar. Maken vill inte heller ha dyra onödiga saker.
    Tidigare år har han fått
    Scanner
    Fotoram med barnen att ha på jobbet
    Vanliga byxor
    Kallingar
    Presentkort på massage när ryggen krånglade
    Övriga år har det varit typ godis...
  • LillaMia

Jag tänker ge han kläder han behöver. De har ju bra paket på Dressman med snygga skjortor, kallingar mm. Budjet variant vore väl att sticka ett par strumpor, bjuda på en middag, myskväll bara du och han tex.. Ett år hade jag riktigt tajt ekonomiskt. Då bakade jag till ALLA! Lussekatter och bröd till de vuxna. Barnen fick julgodis av olika slag i fina paket.

• Shandi

Förra året fick han skärmflyg i åre :P  I år blir det dock en radiostyrd bil till min pojk/man! ;) Inte lika flashigt men väldigt efterlängtat!

• fobian

Jag känner tyvärr ingen som heter karl, så kan tyvärr inte svara på det

• SecretSwallow

Min ska få en film som han velat ha länge:P köpte från cdon för 128 kr :p frågan är hur jag ska göra när den dimper ner i brevlådan imorrn.. vill ju inte att han vet om det :p
    priset spelar ingen roll, för han kommer uppskatta det otroligt mycket ändå :)

Svar på tråden Vad köper ni till er karl iår i julklapp??