blod i blöjan?!
hejsan
jag är en orolig mamma som inte vet vars jag ska ända mig nu?
har varit in på vårdcentral o träffat en läkare,varit på jouren o på barnmottagningen för ca 1 månad sen med min lilla dotter nu 5månader. angående att hon har blod i blöjan tycker att jag knappt fått nån hjälp av dom än att de är sagt att de är mjölkprotein allergi o fick utskriven ersättning åt henne sen inge mer. de har varit lite bättre i magen då dessa skrik har blivit mindre sällan. men nu i fredags dök detta blod upp igen o vi avvakta med att ringa till barn. känns som om de nonchalerar oss säger att hon verkar kry då vi är där. kom inge mer blod fören alldeles just nu söndagkväll. då kan de ju inte ha med allergi att göra eller?
hon har varit mkt missnöjd till o från sen födsel o de har sagt att de kan bero på kolik. nu är hon oftast nöjd o glad då hon inte har ont i magen eller så. slutade amma henne då ed är så svårt med mjölkprotein som finns i allt. o smakisar har vi försökt med men då har hon fått ont i magen o blivit hård trots katrinplommon.
nu äter hon bara ahltera. hennes avföring luktar riktigt illa som surströmming är de maten som gör de? o ser ut som cement. men nu då blodet kommer så blir de grönt i liknar tuggat tuggummi blandat med färskt blod o slem.
vad kan detta bero på är de nån annan som har erfarenhet av samma sak? är ständigt orolig o har ont i magen varje gång jag ska byta blöjan..