Kiiwii skrev 2011-11-23 19:48:13 följande:
Jag fick förra året vid den här tiden en liten blödning 6 dagar före BIM. Just efter BIM fick jag hur mycket mens som helst och värsta mensvärken jag nånsin haft, och fick det förklarat att det kunde varit ett väldigt tidigt missfall. Första miniblödningen var en nidblödning och sen stötte kroppen ut det.
Sen har jag haft min mens precis som vanligt fram tills nyss. Fick en liten blödning 4 dagar för BIM som sen blev mer som mens...Tänkte att det väl blir samma visa som förra året. MEN jag fick aldrig mensvärk och jag blödde kanske hälften så mycket och hälften så många dagar (2 dagar blod och 2 dagar rosa/bruna flytningar med blod ibland) som jag alltid annars gör och jag har alltid mycket mensvärk första dagarna vanligtvis.
Får höra att vissa fått en sån kraftig nidblödning och plussat typ en vecka senare...så jag,eller du kan ju vara en av dom
Testade vid lunch idag, är på ÄL+14 och det var en vecka sedan jag fick min för tidiga mens. Men jag tog testet som negativt för den eventuellt svaga skuggan av ett s treck jag ser räknar jag inte som ett +. ska testa till helgen igen innan jag ger upp för den här gången
Vissa får ytterst små nidblödningar, andra får som mens, men de flesta får ingen alls. Omäjligt att veta,våra kroppar reagerar knasigt ibland.
Hur gick det? Blev det positivt?