Skola i Huddinge?
Hej! Jag behöver hjälp med att välja skola till vår 6-åring. Det står mellan Skogskällan (Källbrink), Stenmoskolan eller Utsäljeskolan? Tacksam för fina råd och erfarenheter om dessa skolor! Tack! Malin
Hej! Jag behöver hjälp med att välja skola till vår 6-åring. Det står mellan Skogskällan (Källbrink), Stenmoskolan eller Utsäljeskolan? Tacksam för fina råd och erfarenheter om dessa skolor! Tack! Malin
Alla mina tre döttrar går/har gått på Källbrink, ända från förskoleklass. Vi är supernöjda med skolan. Nu har man iofs ändrat från blandade 1-3:or till vanliga klasser, och "vår" lågstadielärare har slutat, så jag kan ju egentligen inte uttala mig om hur lågstadiet fungerar just nu.
Min oro när äldsta dottern började var att de stora barnen (högstadiet) skulle vara skrämmande för de mindre, men det har aldrig varit något problem. F-5 har en egen skolgård dit de större barnen inte kommer.
Jag har inte hört något dåligt om Stenmo eller Utsälje så de är säkert bra de med. Snättringe har också bra rykte.