• MariaBCN

Handla leksaker/julklappar på nätet - FRÅN Sverige till utlandet (EU

Hej!
    Har börjat leta lite julklappar och ville t ex köpa en gammal hederlig klassiker, som jag själv lekte HUR MYCKET SOM HELST med under många år - LUNDBY dockskåp, till mina 2 tjejer 3 & 6 år gamla.
    Har sparat ALLA gamla fina möbler, lampor & tillbehör, men inte dockskåpet som var väääldigt slitet.
    Hittade flera web-siter med bra priser, men INGEN som levererar till EU, (Spanien) (Inom Norden hittade jag). 

Någon som har tips på bra web-sida för leksaker till utlandet, eller något annat bra tips...

TACK på förhand,
    Maria

• Svar på tråden Handla leksaker/julklappar på nätet - FRÅN Sverige till utlandet (EU
  • sweetaly

Hejsan, vi har bestallt fran lekmer.se (bla. micki koket till var minsta dotter) frakten gar pa 250:- sa man far passa pa att handla mer samtidigt men det kan det vara vart om man ar riktigt sverigenostalgiker..  :)
    Lycka till!

• MariaBCN

Hej & Tack för svar!! Dessvärre var just lekmer en av de jag kontaktade (har både mycket svenska leksaker att välja på, och bra priser), men de levererar endast inom norden :( . Vi bor i Barcelona, så det blir ju lite utanför Norden...
    Hoppas hitta någon annan, men lär väl inte bli till denna jul kanske.

Tack ändå & God Jul :) 

Svar på tråden Handla leksaker/julklappar på nätet - FRÅN Sverige till utlandet (EU