• Mysan820

Nu behöver jag lite hjälp!!! :)

Som jag skrev i rubriken så behöver jag lite feedback från er här på FL. Jag vill inget mer än att bli gravid. Har världens mest fantastiska sambo som har fått mej attt omvärdera mkt i mitt liv som har gjort mej så mkt mer lycklig. Vi bestämde oss i somras för att "bli med barn" :) Jag slutade med p-piller och min mens den kom.
    Dock har jag så fruktansvärt ont när jag har ägglossning ( mkt värre än mensvärk) och det går inte att ha sex under den här tiden.
    Därav mitt dilemma... som jag har förstått det så är det då man säkrast blir gravid... Har försökt att ha sex precis innan ägglossningen eftersom spermierna tydligen kan "finnas" kvar i ett par dagar men ingenting händer.
    Någon som har upplevt ngt liknande som vill hjälpa mej med råd och tips... Vill så gärna ha en liten här hemma och det hugger i hjärtat varja gång jag ser en mamma ute med barnvagn... längtar så oerhört mkt efter en "egen"! :)
    Tack på förhand! :)

• Svar på tråden Nu behöver jag lite hjälp!!! :)
  • Mysan820

Hej. Smärtorna började efter jag slutade med p-piler. Så de har börjat rätt så nyligen... Jag har läst din länk ( tack så mycket) och ska undersöka saken närmare! :)

Svar på tråden Nu behöver jag lite hjälp!!! :)