Min man och son tål inte varandra.
Hej, har en son på 9 år sen tidigare och en son på 2 år med min man. Jag gifte mig med min man när min äldsta var 3 år,min man bodde då i vårt hemland(jag e uppvuxen här). Han kom hit o han o sonen var väldigt nära varann. Men åren gick o sonen blev besvärligare,på skolan o hemma. Min man blev strängare o allt som problemen med min son ökade tog min man emotionell avstånd från min son. Min son har alltid varit överaktiv o svår att hantera,han har ingen respekt ibland,är uppkäftig o hyperaktiv.Han bodde innan växelvis hos sin bio pappa nu bor han där heltid o här varannan helg,vi har nu kontakt med bup o ev. socialen för sonens beteende har spårat ur.
Och min man står inte ut längre här hemma, för det är nästan alltid bråk mellan mig o sonen. Sonen är väldigt krävande. Nu överväger min man att flytta ut,detta trots att jag bara har sonen varannan helg. Hans nerver gå på spänn när min son e här, o jag kan delvis förstå honom. Men min son e ändå barn o mitt barn! Vi väntar på en adhd utredning för sonen.
Jag älskar de båda oerhört mkt,och jag känner mig maktlös,det e svårt att tillfredställa båda.
Men min e vuxen....
Min man vägrar ha min son en enda dag extra utöver varannan helg sålänge han inte får psykisk hjälp med sitt beteende.
Jag vet inte vad jag ska göra....älskar de båda o förstår de båda...