• Lillagris

Mitt test.

skulle behöva lite hjälp med detta.
    Började känna aktivitet " molvärk " på båda sidor av tjejmagen igår, alltså äggledarna antar jag.
    Tog det här ägglossnings testet som enligt mig blev posetiv. Kortet togs nu på morgon så strecken kan ha bleknat något, men va lika starka.
    Typ 5 minuter efter testet torkade jag mig och då kom det rosa på pappret.
    Är det vanligt med rosa flytningar vid ägglossning??
    Har inte vad jag kommer ihåg eller upptäckt haft det innan. För visst hade inte testet varit så här starkt om det va mens på G??
    Jag har jätte oregelbunden mens så har ingen aning när vare sig ägglossning eller mens kommer.
    Har försökt skaffa barn i 1,5år så är livrädd att det är mensen som är på G, men jag har inte mensvärk utan det sitter i äggledarna och strålar ner i ljumskarna.

Tack för alla svar
  • Svar på tråden Mitt test.
  • Sötisa

Gravid? Jag fick positivt äl-test en gång när jag var gravid. Blödningar också för den delen. Ta ett gravtest:)

• Lillagris
    Sötisa skrev 2011-11-15 11:53:21 följande:
    Gravid? Jag fick positivt äl-test en gång när jag var gravid. Blödningar också för den delen. Ta ett gravtest:)
    Har gjort det och de visar negativt tyvärr. Kom en blödning nu i eftermiddags som va kraftigare, har satt in en tampong nu, få se.
    Iså fall ratar jag ALLA ägglossningstest som visar posetivt när man har mens, mycket märkligt.
  • Lillagris

Ingen annan som har nått förslag på vad det är som händer.
    Fick som sagt en lite större blödning nu precis och har inte haft nått alls innan idag.
    Kan det va mensen? Och i så fall vrf blev ägglossningstestet posetivt????

suck!!!!!

• Ljushuvudet
    Lillagris skrev 2011-11-15 17:44:34 följande:
    Ingen annan som har nått förslag på vad det är som händer.
    Fick som sagt en lite större blödning nu precis och har inte haft nått alls innan idag.
    Kan det va mensen? Och i så fall vrf blev ägglossningstestet posetivt????

suck!!!!!
    ÄL-tester kan ge utslag vid mens ibland. Fast det kan också ge utslag för graviditet.
  • Lillagris
    Ljushuvudet skrev 2011-11-18 12:32:23 följande:
    ÄL-tester kan ge utslag vid mens ibland. Fast det kan också ge utslag för graviditet.
    Det va mensen som kom :)
Svar på tråden Mitt test.