Chada skrev 2012-03-23 22:34:31 följande:
hej Jörgen , vad intressent om vad du berätade och din erfarenhet men har jag lite frågår till dig då. Jag ska söka jobb hoss
ambio.no på summar , heltid med 8 veckor, hur mycket bli tjäna man på detta? grattis bo or resan men mat köpa själva, finns möjligt att man kan spara ? möjligt att for man fast anställd? froga förmycket?
MVH Chada.
det är svårart att hålla sig undan fast anställning, de skriker ju efter folk i de flesta sektorer, är man duktig vill de ha en fast direkt, jag kämpar emot detta
jag är emot fast anställning, vill känna mig fri och välja arbetsgivare precis hur jag vill..spara pengar kan man alltid göra, speciellt när man har gratis boende, tänk på att boendet troligtvis kommer tas upp i deklarationen sen. Jag har jobbat inom ett helt annat yrke, har aldrig gått black på pengar här i norge trots att 97% av allt är dyrare här. Man har det gott så jag rekommenderar att du far hit och jobbar, varför leva i fattigsverige när man har ett av världens rikaste land som granne, rätt idiotiskt..